wtorek, 1 listopada 2016

Czytelnicze podsumowanie października 2016 // Październikowy stosik

Ale ten czas leci! Październik już za nami, pora więc na podsumowanie. Dla wielu blogerów był to miesiąc prawdziwego zaczytania. Ja tym samym pochwalić się nie mogę. Ostatnio wybitnie nie idzie mi czytanie. Zaczynam książkę, ale kiedy przerywam lekturę, nie ciągnie mnie zbytnio, by dalej czytać. W tym miesiącu wolałam zdecydowanie częściej obejrzeć jakiś film czy serial, niż siedzieć przy książce.

Mimo takiego zastoju, jakoś udało mi się przeczytać sześć książek. Były to kolejno:
  • Rozdarci Neal Shusterman (8/10) – recenzja
  • Ślady Jakub Małecki (7/10) – recenzja
  • Pieśń Dawida Amy Harmon (8/10) – recenzja
  • Clovis LaFay. Magiczne akta Scotland Yardu Anna Lange (7/10) – recenzja
  • Silver. Druga księga snów Kerstin Gier (8/10) – recenzja
  • Czas opowiedziany Ałbena Grabowska – recenzja wkrótce
Suma przeczytanych stron to 2.270, co daje około 73 strony dziennie. Jak na moje możliwości taki wynik nie powala. Mam nadzieję, że wkrótce wróci mi energia do czytania.
Spośród przeczytanych książek żadna nie wyróżniła się na tle innych. Pewnym rozczarowaniem okazał się Czas opowiedziany, czyli drugi tom trylogii Alicja w krainie czasów. Liczyłam na więcej i, niestety, nieco się przeliczyłam. O tym, co mnie rozczarowało, napiszę wkrótce w recenzji.

Poza przeczytanymi książkami, na blogu pojawiła się zaległa recenzja powieści Kuchennymi drzwiami. Gra pozorów Katarzyny Majgier, którą przeczytać możecie tutaj (klik).

A tak wygląda skromny stosik lektur października:


Co poza tym na blogu? Napisałam post Jak powstają moje teksty?. Pojawiło się kolejne Liebster Blog Award. Napisałam posty o dwóch filmach w cyklu FilmowoKsięga dżungli oraz Planeta Singli. Pojawił się post z Nowościami wydawnictwa Papierowy Księżyc. Pod koniec miesiąca, zgodnie z tradycją, opublikowałam także Zaczytane zapowiedzi. W październiku nie opublikowałam osobnego postu ze stosikiem, ale moje październikowe nowości znajdziecie niżej.

Trochę statystyki:

Dziękuję Wam serdecznie, że przyczyniacie się do tego, iż te statystyki tak pięknie rosną. Dziękuję za każdą odsłonę, każdy komentarz, lajki i obserwacje! :)

Październikowy stosik
W październiku nie kupiłam żadnej książki! Coś takiego nie zdarzyło się od bardzo dawna. Po prostu uznałam, że skoro tak wybitnie nie idzie mi czytanie, nie zasługuję na to, by nagradzać się nowymi książkami. Nie oznacza to jednak, że moje półki nie zasiliły się o żadne pozycje.
W październiku dostałam trzy książki. Od wydawnictwa Media Rodzina otrzymałam powieść Silver. Druga księga snów. W ramach nowej współpracy z księgarnią internetową Livro.pl otrzymałam Czas opowiedziany. Od autorki, Edyty Kowalskiej, otrzymałam natomiast Ścieżki przeszłości. Tym sposobem po raz pierwszy od nie wiem kiedy przeczytałam w miesiącu więcej książek, niż pojawiło ich się na moich półkach. Brawo ja! :D
A tak wygląda mój skromniuteńki październikowy stosik:


Tak wyglądał mój czytelniczy i blogowy październik. Mam nadzieję, że w listopadzie wreszcie uda mi się przegonić czytelniczego lenia. Powoli zbliża się koniec roku i mam nadzieję, że uda mi się zrealizować tegoroczne postanowienie, by przeczytać minimum 100 książek. Brakuje mi 15, by osiągnąć ten cel. :)
A jak Wam minął październik? Ile książek udało Wam się przeczytać? Zapraszam do komentowania! Możecie również, jeśli chcecie, w komentarzach wstawiać linki do Waszych podsumowań miesiąca czy stosików. :)
Zaczytania,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.