niedziela, 21 sierpnia 2016

Raced. Ścigany uczuciem – K. Bromberg

Kristy Bromberg napisała trylogię, która skradła serca wielu czytelniczkom. Kobiety pokochały postać Coltona Donavana i po zakończeniu historii jego i Rylee, miały pewien niedosyt. Zasypywały autorkę pytaniami o to, co Colton myślał na pewnych etapach swojej znajomości z Ry. Bromberg wyszła naprzeciw ich oczekiwaniom i w ten sposób powstało Raced. Ścigany uczuciem.

Ten niewielki dodatek do serii Driven zawiera kilkanaście scen widzianych z perspektywy Coltona. Autorka wybrała kilka kluczowych dla niego momentów z każdego z tomów trylogii i zdradziła, co działo się wówczas w jego głowie. Znajdziecie tutaj dobrze znane już chwile, które wcześniej poznaliśmy z perspektywy Rylee, oraz kilka zupełnie nowych scen, ukazujących nam działania Coltona, kiedy akcja trylogii skupiona przede wszystkim na Ry. Każda ze scen jest opisana – zaznaczone jest, z której części pochodzi oraz z jakiego rozdziału. Poprzedza ją także krótki wstęp autorki, w która przypomina, czego ona dotyczyła.

Sama trylogia bardzo przypadła mi do gustu, polubiłam również postać Coltona, jednak szczerze powiedziawszy, dla mnie ta historia była pełna. Nie wymagała żadnych dodatków, bo obroniła się sama. Sięgnęłam jednak po Raced, głównie ze względu na te nowe sceny.
Nie ma zbytnio się rozpisywać, bo sam dodatek jest niewielkich rozmiarów. Przyznać muszę, że ta książeczka byłaby kompletnym niewypałem, gdyby nie nowe sceny, które rzuciły odrobinę więcej światła na to, czego wcześniej nie wiedziałam. Przemyślenia Coltona ze znanych już nam chwil były w większości po prostu nudne i "przegadane", a czytanie ich strasznie mi się dłużyło. Gdyby coś takiego znalazło się w powieści, nie byłaby ona aż tak wciągająca. Na uwagę zasługują przede wszystkim może ze trzy sceny: rozmowa telefoniczna Coltona z Haddie, chwile, które Colton spędził z Beckettem w Nashville, oraz moment, kiedy Colton zrozumiał, że chce ożenić się z Rylee. Reszta, niestety, mnie nie powaliła.

W mojej ocenie dodatek ten jest zbędny. W sumie dowiedziałam się niewiele nowego, a tego, co autorka "ujawniła" ze znanych mi scen, mogłam wcześniej domyślić się sama. Chociaż lubię Coltona, to Raced nie sprawił, bym polubiła go jakoś specjalnie mocniej.

MOJA OCENA: 5/10

Raced to dodatek, który polecić mogę jedynie tym czytelniczkom, które po przeczytaniu trylogii Driven mają niedosyt Coltona. Jeśli jednak uważacie, że do tego, co już zostało napisane, niczego dodawać nie trzeba, możecie darować sobie lekturę tej książeczki. W zasadzie niewiele stracicie.
Zaczytanego dnia,


Szczegółowe informacje:
Tytuł: "Raced. Ścigany uczuciem"
Autor: K. Bromberg
Tytuł oryginalny: "Raced: Reading Companion to Driven series"
Tłumaczenie: Marcin Michnik
Seria: Driven – tom IV
Wydawnictwo: Septem
Rok wyd.: 2016
Stron: 184
Oprawa: miękka
Cena okładkowa: 29,90 zł






Za możliwość przeczytania i zrecenzowania książki dziękuję wydawnictwu Septem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.