środa, 31 sierpnia 2016

Sierpniowy stosik

Sierpień dobiega końca, pora więc pokazać, co nowego pojawiło się w mojej biblioteczce. W tym miesiącu zostałam zasypana książkami. Sama kupiłam trzy, dwie to stała "część programu" w postaci prenumeraty, a pozostałe – książki otrzymane od wydawnictw. Wszystkich łącznie zebrało się... dziewiętnaście! Jakie tytuły znalazły się wśród nich? Oto i one. :)

Całą masą dobroci zostałam zasypana przez grupę wydawniczą Helion. Współpraca z nimi to czysta przyjemność, a panie z wydawnictwa są bardzo miłe. :) Łącznie otrzymałam od nich osiem książek, które zobaczyć możecie na dwóch poniższych zdjęciach. Wśród nich znalazło się sześć tomów serii Driven K. Bromberg, czyli: Driven, Fueled, Crashed, Raced, Slow Burn i Sweet Ache. Poza nimi otrzymałam także dwie przedpremierowe pozycje: Prawo Mojżesza Amy Harmon oraz Pod samym niebem R.K. Lilley.



Od wydawnictwa SQN otrzymałam dwie książki. Są to Mechaniczny Iana Tregillisa oraz przedpremierowy egzemplarz recenzencki Dziewczyny z Dzielnicy Cudów Aniety Jadowskiej.


Od wydawnictwa Papierowy Księżyc przywędrowały do mnie również dwie książki. Są to Simon oraz inni homo sapiens Becky Albertalli oraz Podzieleni Neala Shustermana.


Od wydawnictwa Otwarte otrzymałam książkę Colleen Hoover i Tarryn Fisher Never never, natomiast od wydawnictwa Alternetywne dostałam dosyć osobliwą książkę Orgazmokalipsa Krzysztofa T. Dąbrowskiego.


To wszystkie egzemplarze recenzenckie. W sierpniu było ich aż czternaście. :) Moje własne, skromne zakupy poczyniłam na znak.com.pl, gdzie skusiłam się na trzy książki: Czarownicę Anny Litwinek, Cudowny lek Thomasa Goetza oraz Zakazane ciało Diane Ducert.


W sierpniu otrzymałam także kolejne dwa tomy prenumeraty kolekcji Świata Dysku Terry'ego Pratchetta. Tym razem były to Kosiarz i Muzyka duszy.


A tak wyglądają w całości moje sierpniowe stosy:


W sierpniu, podobnie jak w lipcu, ograniczyłam kupowanie, ale pokaźne stosiki uzbierały się i tak. W każdym razie jestem bardzo zadowolona z książek, które w tym miesiącu zasiliły moją biblioteczkę. :)
Jak Wam się podobają moje sierpniowe zdobycze? Czytaliście któreś z nich? Może jakąś wyjątkowo mocno polecacie? Zapraszam do komentowania i oczywiście, jeśli chcecie, możecie zostawiać linki do Waszych stosików, chętnie je zobaczę. :)
Zaczytanego dnia,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.