środa, 30 grudnia 2015

Grudniowy stosik


Grudzień powoli się kończy, pora więc pokazać książkowe nowości. Jest ich czternaście, a wśród nich takie tytuły, na które od jakiegoś czasu ostrzyłam sobie zęby i w końcu je sobie sprawiłam. Jesteście ciekawi, co i gdzie kupiłam? Czytajcie dalej. :)

W grudniu skromnie było, jeśli chodzi o egzemplarze recenzenckie. Nie szalałam z proszeniem o książki do recenzji. Raz - był BookAThon i pierwszy tydzień grudnia zajęły mi lektury wybrane do maratonu. Dwa - chciałam bardziej skupić się na moich książkach. Tym sposobem do recenzji trafiła do mnie tylko jedna, ale jakże ciekawa książka - Małe wielkie odkrycia Stevena Johnsona.


Pora teraz na moje osobiste książkowe zakupy. Pierwsza paczka przyszła z księgarni internetowej czytam.pl. Zawierała tylko trzy książki, ale gabaryty miała spore, bo zamówione tytuły to niezłe grubaski. Pierwszym z nich jest Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa. Od dawna marzyłam o tym ogromnym tomiszczu, miesiącami odkładałam jego kupno, aż w końcu trafiło ono do koszyka. Drugą książką jest Pielgrzym Terry'ego Hayesa. Książkę tę zachwalała mocno Anita z Book Reviews, a że kosztowała tylko 22 zł, tak więc się na nią skusiłam. Ostatnią jest trylogia Niezgodna. Od dawna chciałam poznać tę trylogię, a wydanie jednotomowe kosztuje mniej niż trzy osobne książki.


Kolejne zamówienie to zupełna nowość w mojej biblioteczce, a jest nią manga. Od kiedy tylko kilka miesięcy temu dowiedziałam się, że po polsku wyszła seria Death Note, stwierdziłam, że muszę ją mieć. Kilka lat temu obejrzałam serial anime i filmy fabularne - bardzo mi się spodobały. Polubiłam bohaterów, sam pomysł i klimat Death Note. Słyszałam, że są pewne różnice między mangą a anime, więc chętnie je poznam. Zamówienie złożyłam na yatta.pl, trochę czekałam na realizację, ale było warto. :)


Kolejne zakupy poczyniłam w internetowej księgarni Świata Książki. Tyle recenzji i zdjęć na instagramie kusiło mnie ilustrowanym wydaniem Harry'ego Pottera, tak więc w końcu sprawiłam sobie własny egzemplarz. Te ilustracje są przecudowne! Sama historia jest magiczna, ale z takimi ilustracjami na pewno oczaruje kolejne pokolenia dzieciaków. :) Drugą książką w tym zamówieniu jest Marsjanin Andy'ego Weira. Czytałam wiele pochlebnych opinii i jestem bardzo ciekawa tej powieści. Nie podoba mi się filmowa okładka, ale cóż zrobić. Ważne, że nie kosztowała wiele. Ostatni tytuł to Obca Diany Gabaldon. Bardzo mnie ciekawi, czy spodoba mi ta seria. Każdy z tomów to ogromne tomisko i trzeba mieć talent, żeby historia była interesująca.


Przedostatni zakup to Piąta fala Ricka Yancey'a. W przyszłym roku ta książka pojawi się w okładce filmowej, więc z księgarni znikają te w zwykłych okładkach. Przed Świętami zaglądałam na stronę znaku i planowałam kupić ją w styczniu, wraz z drugim tomem i jeszcze inną książką, ale przedwczoraj odkryłam, że już jej tam nie znajdę. Nie lubię mieć pierwszego tomu serii w okładce filmowej, a reszty w zwykłych, więc zaczęłam przeszukiwać więc internet i na stronie empiku okazało się, że może być jeszcze w salonie, w pobliżu którego i tak miałam się wczoraj znaleźć, bo planowałam wyjście do kina. Tak więc wstąpiłam przed filmem do sklepu. Jeden, jedyny egzemplarz się znalazł, więc nie zastanawiałam się i go wzięłam. To jeden z niewielu przypadków, kiedy kupuję książki w empiku.


Ostatni zakup to przesyłka z prenumeratą Świata Dysku, która przyszła do mnie wczoraj. Tym razem zawierała tomy Carpe Jugulum i Kolor Magii.


A tak prezentują się prawie wszystkie książki, jakie zasiliły moją biblioteczkę w grudniu:


Na zdjęciu stosiku nie ma książek ze Świata Dysku. Skleroza nie boli, ale męczy. Przypomniało mi się o nich, kiedy zdjęcie było już zrobione, a książki wróciły na półkę i już nie miałam ochoty ponownie ich wyciągać i ustawiać. :D


Jestem bardzo zadowolona z moich nabytków i już nie mogę doczekać się lektury. :) Jak Wam się podobają moje książkowe nowości? Czytaliście któreś z nich? Jak Wam się podobały? Jakie książki pojawiły się w Waszych biblioteczkach w grudniu? Zapraszam do komentowania! :)
Zaczytanego wieczora,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.