wtorek, 31 października 2017

Październikowy stosik

Październik dobiega końca, pora więc na książkowy stosik. W tym miesiącu nie kupiłam żadnej książki, choć pokusy były – brawo ja! :D Stwierdziłam, że za mało ostatnio czytam, by nagradzać się nowymi książkami, które i tak będą zalegały na półkach. To nie oznacza jednak, że moja biblioteczka się nie powiększyła. W tym miesiącu z różnych źródeł przywędrowało do mnie aż siedem książek.

Pod koniec listopada swoją premierę będzie miała otwierająca cykl Spektrum powieść Leonidy Nanny Foss i dzięki uprzejmości agencji Business&Culture otrzymałam egzemplarz recenzencki tej książki. W październiku zaś swoją premierę miało ilustrowane wydanie Harry'ego Pottera i więźnia Azkabanu i od wydawnictwa Media Rodzina przywędrował do mnie egzemplarz tej właśnie książki.


Również od agencji Business&Culture przywędrował do mnie egzemplarz przecudownego Labiryntu duchów Carlosa Ruiza Zafóna, którego recenzję znajdziecie na blogu. Od grupy wydawniczej Publicat otrzymałam zaś egzemplarz recenzencki najnowszej powieści Beaty Majewskiej Zdążyć z miłością.


I jeszcze jedna przesyłka od agencji Business&Culture – tym razem to egzemplarz recenzencki najnowszej powieści Pauliny Świst Komisarz, która swoją premierę będzie miała w listopadzie. Od wydawnictwa OMG Books przywędrował do mnie finalny egzemplarz książki Najlepszy powód, by żyć Augusty Docher. Wydawnictwo Editio Red przysłało mi zaś powieść Until November, która niestety okazała się sporym rozczarowaniem, o czym możecie przeczytać w jej recenzji.


A tak w całości prezentują się moje październikowe nowości:


***
Cieszę się ogromnie z książek, jakie w tym miesiącu przywędrowały do mnie i nie mogę doczekać się, by zapoznać się z tymi, których jeszcze nie zdążyłam przeczytać. :)
A co pojawiło się na Waszych półkach we październiku? Możecie się pochwalić w komentarzach swoimi zdobyczami. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.