sobota, 12 marca 2016

Nie tylko zaczytane polecajki #11

Witam Was w ten sobotni poranek! Jak humory Wam dopisują? Mnie całkiem, całkiem. W czwartek po raz kolejny byłam na Stand-upie i nieźle się uśmiałam. Udało mi się nawet zdobyć torbę z autografami komików, którzy występowali na scenie. Świetna pamiątka, muszę przyznać. :) A dzisiaj mam dla Was kolejną porcję polecajek. Jesteście ciekawi, czy tym razem wygrzebałam w sieci? Macie chwilę? A więc zapraszam! :)

  • Na pierwszy ogień mam dla Was quiz. Są filmy na podstawie książek, są także książki na podstawie filmów. Oto 14 pytań o to, co było pierwsze - książka czy film? Mnie udało się uzyskać wynik 10/14. A jak Wam pójdzie? Sprawdźcie! :)

  • Drugi quiz sprawdzi Waszą ortografię. Niby proste przykłady, ale kiedy przychodzi odpowiedzieć, jak co się pisze, już nie jest tak różowo. Wątpliwości dopadają człowieka. Mnie udało się uzyskać wynik 14/15 - jeden błąd na moim koncie się znalazł. A jak pójdzie Wam? Sprawdźcie! :)

  • Pewna szwedzka artystka daje nowe życie starym książkom. Ze stronic wyrwanych ze starych egzemplarzy tworzy dzieła sztuki - artystyczne serwisy kawowe, misy a nawet buty. Jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądają takie dzieła, kliknijcie w poniższy link. :)

  • Gigantyczny herb rodu Starków w śniegu? Czemu nie? Simon Beck, brytyjski artysta specjalizujący się w tworzeniu rysunków w śniegu, uczcił zbliżającą się premierę szóstego sezonu Gry o tron. Jak to dzieło ostatecznie wyszło? Zobaczcie w poniższym linku! :)

  • Książkoholicy to specyficzny rodzaj człowieka. Mamy swoje nawyki i dziwactwa. Niektórymi z nich mole książkowe dzielą się na twitterze. Oto 27 wyznań maniaków książkowych. Pewne z nich mogłabym potraktować jako swoje własne. :) Do czego przyznali się książkożercy? Sprawdźcie w linku! :)

  • Na koniec coś, co lubią wszyscy mole książkowi. Zdjęcia biblioteczek! Co tu dużo będę gadała, wchodźcie w link i syćcie oczy! :)


Na dzisiaj to już wszystko. Mam nadzieję, że Wam się podobało i że umiliłam Wam czas. :)
Zaczytanego dnia,


Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.