poniedziałek, 28 marca 2016

Marcowy stosik

Miałam dzisiaj napisać recenzję Niezgodnej, ale zatoki tak mnie bolą, że nie mam siły sklecić recenzji ze swoich myśli. Stwierdziłam wobec tego, że pokażę Wam dzisiaj moje marcowe nowości. W tym miesiącu w mojej biblioteczce pojawiło się jedenaście książek oraz pięć mang. Jeśli jesteście ciekawi, co i skąd znalazło się w mojej biblioteczce, zapraszam! :)

Pierwsze zakupy poczynione były przy okazji jednej z tak częstych promocji na znak.com.pl. Skusiłam się na niedawne nowości: W ramionach gwiazd, Prawda o dziewczynie oraz Obsesja. Każdą z nich bardzo chciałam mieć i już nie mogę doczekać się lektury. :)


Znak.com.pl wystawił mnie ponownie na pokusę, wprost nie mogłam przepuścić okazji, by nie kupić Razem będzie lepiej Jojo Moyes, autorki Zanim się pojawiłeś, które kocham z całego serca, i Facecji, za niecałe 17 zł każda. Tę drugą książkę już przeczytałam, a recenzję jej znajdziecie na blogu - tutaj. :)


Kolejne dwie książki to Ginekolodzy, czyli wygrana w konkursie na blogu recenzje Ami, oraz egzemplarz recenzencki powieści We troje, który otrzymałam od autorki. Ta druga książka już przeczytana, a recenzja jest na blogu, o tutaj.


Następne dwie książki to okazja, na którą trafiłam na cdp.pl. Blackout kosztował niecałe 21 zł, a Love, Rosie niecałe 19 zł. Nie mogłam przejść obojętnie obok takiej obniżki. :)


Kolejne dwie książki to piętnasty i szesnasty tom kolekcji Świata Dysku. Tym razem są to tomy zatytułowane Ostatni kontynent i Niewidocznie akademicy część I.


Ostatni zakup to 5 kolejnych tomów mangi Death Note, które kupiłam poprzez allegro. Lubię tę mangę i mam zamiar zebrać całą serię.


A tak prezentują się wszystkie moje marcowe nowości:



Bardzo jestem zadowolona z książek, jakie udało mi się upolować w marcu. Kiedy tylko skończę czytać Wierną, zabiorę się na Obsesję, a co wybiorę potem - nie wiem, zależy od tego, na co mi przyjdzie ochota.
Jak Wam podobają się moje marcowe zdobycze? Czytaliście już któreś z nich? Może jakąś wyjątkowo mocno polecacie? Zapraszam do komentowania i oczywiście, jeśli chcecie, możecie zostawiać linki do Waszych stosików, chętnie je zobaczę. :)
Zaczytanego dnia,


Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.