poniedziałek, 16 maja 2016

Rozdanie: Pierwsze urodziny Zaczytanej Doliny

Witam serdecznie w ten wyjątkowy dzień! Dokładnie rok temu, 16 maja 2015 roku, narodził się ten blog. Ostateczna decyzja o jego założeniu była spontaniczna. Wcześniej jedynie od czasu do czasu rozważałam stworzenie bloga, jednak najczęściej wygrywała myśl, że to nie dla mnie. Kto by wówczas pomyślał, że pomysł dojrzeje i ujrzy światło dzienne? :D A jednak stało się i oto dzisiaj mija rok. Jak ten czas leci! Aż trudno mi w to uwierzyć! Tak ważny dzień trzeba uczcić. A cóż może być lepszego, jak nie rozdanie? Zapraszam! :)

Przez ten rok sporo się wydarzyło, a Zaczytana Dolina rozkwitła. Poznałam blaski i cienie blogosfery, odkryłam wiele ciekawych blogów i sporo się nauczyłam. Obawiałam się, czy w pewnym momencie nie stracę zapału do bloga, jednak do tej pory nie miałam ani jednej chwili zwątpienia, czy powinnam dalej pisać. To chyba dobrze świadczy na przyszłość i mam nadzieję, że jeszcze długo tak pozostanie. :)

Przez rok swojej działalności, Zaczytana Dolina sporo osiągnęła:
95.478 – tyle razy wyświetlono bloga
207 – tyle osób zaobserwowało bloga
274 – tyle osób polubiło fanpage na Facebooku
169 – tyle osób zaobserwowało profil na Twitterze
103 – tyle osób zaobserwowało mój profil w Google+
1.295 – tyle osób zaobserwowało profil na Instagramie
215 – tyle opublikowałam postów
6 – tylu autorów mi zaufało
4 – tyle wydawnictw mi zaufało
Mogę powiedzieć tylko jedno: DZIĘKUJĘ!!! Ogromnie dziękuję Wam, że jesteście, zaglądacie na mojego bloga, klikacie, gdzie tylko można i komentujecie. Dziękuję również za zaufanie, jakim zostałam obdarzona. To naprawdę wiele dla mnie znaczy. W ramach tego podziękowania przygotowałam dla Was rozdanie, na które serdecznie zapraszam! :)

(duży banner konkursowy)


(mały banner konkursowy)

Zasady rozdania:
1. Organizatorką i sponsorką nagród jestem ja, właścicielka bloga Zaczytana Dolina.
2. W rozdaniu nagrodami są trzy książki: Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes, Ugly Love Colleen Hoover oraz Dwór cierni i róż Sarah J. Maas. Książki są nowe.
3. Jedna osoba może wygrać jedną książkę, a to oznacza, że zwycięzców będzie trzech.
4. Zwycięzcy będą wybrani drogą losowania.
5. Uczestnik rozdania może zgłosić swój udział w dowolnej liczbie losowań. Oznacza to, że może wyrazić chęć udziału w jednym losowaniu, dwóch losowaniach lub każdym z trzech losowań.
6. Adres zwycięzcy musi znajdować się na terenie Polski. Nie wysyłam książek za granicę.
7. Konkurs trwa od 16.05 do 05.06 do godziny 23:59.
8. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni w osobnym poście, w ciągu trzech dni od daty zakończenia rozdania.
9. Po ogłoszeniu zwycięzców wyślę do nich maila z prośbą o adres do wysyłki. Jeśli w ciągu trzech dni nie otrzymam odpowiedzi, nagrodę otrzyma kolejna wylosowana osoba.
10. Aby wziąć udział w losowaniu, należy:
– wybrać książki, w których losowaniu chcesz wziąć udział (jedną, dwie lub trzy)
– podać swój adres mailowy
– być obserwatorem bloga
– udostępnić banner konkursowy (mały lub duży) na swoim blogu, profilu na Facebooku lub w Google+ wraz z linkiem do tej strony
11. Wzór zgłoszenia wygląda następująco:
Zgłaszam się!
Biorę udział w losowaniu: (wymień interesujące Ciebie tytuły)
Mój e-mail: (podaj adres mailowy)
Obserwuję blog jako: (nick, pod którym obserwujesz blog)
Lubię stronę jako: (imię i nazwisko, bądź nazwa, pod jaką lajkujesz stronę)
Udostępniam banner: (link do miejsca, w którym udostępniłeś banner)
12. Zgłoszenia przyjmuję wyłącznie w komentarzach pod tym postem.
13. Jako organizatorka, zastrzegam sobie prawo do zmiany zasad rozdania w czasie jego trwania.
14. Udział w rozdaniu oznacza akceptację regulaminu.
15. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.)


Serdecznie zapraszam do udziału w zabawie i mam nadzieję, że czeka mnie jeszcze wiele radości i satysfakcji z prowadzenia tego bloga. :)
Zaczytanego dnia,


KONKURS ZAKOŃCZONY!!!
Zgłoszenia dopisane po dacie zakończenia (niedziela, 05.06.2016 r. godz. 23:59) NIE BĘDĄ BRANE POD UWAGĘ!


Witaj w Zaczytanej Dolinie!
Cieszę się, że tutaj zawitałeś. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz jest dla mnie ważny i sprawia mi ogromną radość. Dzięki nim mogę również dowiedzieć się, co robię dobrze, a co źle. Nie bój się wypowiedzieć swojego zdania. :)
Ze swojej strony proszę tylko o wzajemny szacunek. :)


Żeby skomentować post, nie trzeba się logować. Zachęcam także do polubienia profilu ma facebooku i obserwowania na instagramie!