poniedziałek, 16 maja 2016

Pierwsze urodziny Zaczytanej Doliny

Witam serdecznie w ten wyjątkowy dzień! Dokładnie rok temu, 16 maja 2015 roku, narodził się ten blog. Ostateczna decyzja o jego założeniu była spontaniczna. Wcześniej jedynie od czasu do czasu rozważałam stworzenie bloga, jednak najczęściej wygrywała myśl, że to nie dla mnie. Kto by wówczas pomyślał, że pomysł dojrzeje i ujrzy światło dzienne? :D A jednak stało się i oto dzisiaj mija rok. Jak ten czas leci! Aż trudno mi w to uwierzyć! Tak ważny dzień trzeba uczcić. A cóż może być lepszego, jak nie rozdanie? Zapraszam! :)

Przez ten rok sporo się wydarzyło, a Zaczytana Dolina rozkwitła. Poznałam blaski i cienie blogosfery, odkryłam wiele ciekawych blogów i sporo się nauczyłam. Obawiałam się, czy w pewnym momencie nie stracę zapału do bloga, jednak do tej pory nie miałam ani jednej chwili zwątpienia, czy powinnam dalej pisać. To chyba dobrze świadczy na przyszłość i mam nadzieję, że jeszcze długo tak pozostanie. :)

Przez rok swojej działalności, Zaczytana Dolina sporo osiągnęła:
95.478 – tyle razy wyświetlono bloga
207 – tyle osób zaobserwowało bloga
274 – tyle osób polubiło fanpage na Facebooku
169 – tyle osób zaobserwowało profil na Twitterze
103 – tyle osób zaobserwowało mój profil w Google+
1.295 – tyle osób zaobserwowało profil na Instagramie
215 – tyle opublikowałam postów
6 – tylu autorów mi zaufało
4 – tyle wydawnictw mi zaufało
Mogę powiedzieć tylko jedno: DZIĘKUJĘ!!! Ogromnie dziękuję Wam, że jesteście, zaglądacie na mojego bloga, klikacie, gdzie tylko można i komentujecie. Dziękuję również za zaufanie, jakim zostałam obdarzona. To naprawdę wiele dla mnie znaczy. W ramach tego podziękowania przygotowałam dla Was rozdanie, na które serdecznie zapraszam! :)

ZASADY ROZDANIA, ZGŁOSZENIA I WYNIKI USUNIĘTE ZE WZGLĘDU NA OCHRONĘ DANYCH OSOBOWYCH

Serdecznie zapraszam do udziału w zabawie i mam nadzieję, że czeka mnie jeszcze wiele radości i satysfakcji z prowadzenia tego bloga. :)
Zaczytanego dnia,


Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.