wtorek, 31 maja 2016

Majowy stosik

Maj dobiega końca, pora więc pokazać książkowe nowości, jakie w tym miesiącu trafiły do mnie. Dopóki ich nie policzyłam, nie zdawałam sobie sprawy, że znowu jest ich aż tyle. A wystarczyło dwa razy konkretnie zaszaleć w księgarniach i już uzbierał się spory stos. Tym sposobem w moje ręce trafiło dziewiętnaście książek oraz audiobook. Jesteście ciekawi, co też za tytuły wśród nich się znalazły? A więc zapraszam na majowy stosik! :)

Na samym początku maja przywędrowała do mnie paczka z księgarni dadada.pl. Kupiłam w niej sześć książek, a wśród nich Deadline oraz Blackout Miry Grant oraz cztery powieści sióstr Bronte: Wichrowe wzgórza, Lokatorka Wildfell Hall, Shirley oraz Jane Eyre. Książki w miękkiej oprawie kosztowały ok. 10,50-11,50 zł, natomiast za Jane Eyre w twardej oprawie zapłaciłam ok. 14,50 zł. Żal byłoby nie skorzystać. :)


Kolejne zamówienie zrobiłam w księgarni internetowej czytam.pl. Brakowało mi pierwszej części Przeglądu końca świata, skusiłam się więc na Feed. Do tego wybrałam dwie z niedawnych nowości – Titanic. Pamiętna noc Waltera Lorda oraz Unieważnienie Emmy Chase.


W maju bardzo skromnie było u mnie z egzemplarzami recenzenckimi. Skusiłam się tylko na jedną, ale jakże cudowną książkę – Listy niezapomniane. Tom II Shauna Ushera od wydawnictwa SQN. Przepięknie wydana książka z równie świetną zawartością. Jej recenzję znajdziecie tutaj.


Dzięki uprzejmości dystrybutora filmu Zanim się pojawiłeś, otrzymałam egzemplarz książki Jojo Moyes, na podstawie której powstał film, oraz przecudny plakat. :)


W maju przywędrowała do mnie kolejna paczka z prenumeraty Świata Dysku. Zawierała tomy Piąty Elefant i Straż Nocna oraz dodatkowo audiobook Ostatni Kontynent. :)


Na koniec, z racji tego, że jutro mam urodziny, zrobiłam sobie prezent ode mnie dla mnie i skorzystałam z promocji w Matrasie. Po porównaniu cen okazało się, że wyszło jeszcze taniej, niż na nieprzeczytane.pl czy czytam.pl, tak więc promocja zaiste świetna. Paczka przyszła wczoraj, więc zaliczam ją jeszcze do maja. Znalazły się w niej dwa tomy Tańca ze smokami George'a R.R. Martina, Historia pszczół Mai Lunde, Igrając z ogniem Tess Gerritsen, Tylko Cross Sylvii Day oraz Malfetto. Drużyna Róży Marie Lu.


A tak prezentuje się prawie cały majowy stosik (nie ma w nim Zanim się pojawiłeś):



Jestem ogromnie zadowolona z tego, co udało mi się zdobyć w maju, oraz z faktu, że trafiłam na tak świetne oferty. Już nie mogę doczekać się tego, by zabrać się za te wszystkie książki. :)
Jak Wam podobają się moje majowe zdobycze? Czytaliście już któreś z nich? Może jakąś wyjątkowo mocno polecacie? Zapraszam do komentowania i oczywiście, jeśli chcecie, możecie zostawiać linki do Waszych stosików, chętnie je zobaczę. :)
Zaczytanego dnia,


Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.