piątek, 1 kwietnia 2016

Czytelnicze podsumowanie marca 2016

Marzec za nami, pora więc na podsumowanie dokonań czytelniczych i blogowych. Mimo iż odrobinę gorzej wypadł on od lutego, co jest ciekawe, bo w końcu marzec był dłuższy, ogólnie jestem zadowolona. Jesteście ciekawi, co udało mi się przeczytać w ubiegłym miesiącu? A więc zapraszam! :)

W marcu przeczytałam osiem książek i były to kolejno:
  • Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender Leslye Walton (recenzja) - 304 strony (8/10)
  • Ta dziewczyna Colleen Hoover (recenzja) - 344 strony (7/10)
  • Krew i stal Jacek Łukawski (recenzja) - 376 stron (7/10)
  • We troje Hanna Dikta (recenzja) - 304 strony (8/10)
  • Facecje Patryk Bryliński i Maciej Kaczyński (recenzja) - 200 stron (8/10)
  • Trylogia Niezgodna Veronica Roth - 1040 stron
    • Niezgodna (recenzja) (7/10)
    • Zbuntowana (recenzja wkrótce) (7/10)
    • Wierna (recenzja wkrótce) (7/10)
Suma przeczytanych stron to 2.568, co daje około 82 strony dziennie. Jak wspomniałam, wynik trochę słabszy pod względem ilości stron od lutowego, ale i tak jestem zadowolona. Jak widać, oceny były dosyć równe, ale jeśli miałabym wyróżnić jedną najlepszą książkę miesiąca, to wyróżnienie należałoby się magicznej powieści, jaką jest Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender. Żadnej z przeczytanych książek nie uznałabym za najsłabszą.

Poza przeczytanymi książkami, na blogu pojawiła się także recenzja książki, o której tytule nie mogłam wspomnieć w lutym. Tą książką jest Chłopak, który stracił głowę (recenzja), którą długo przed premierą przeczytałam dzięki uprzejmości wydawnictwa Otwarte.

A tak prezentuje się stosik przeczytanych w marcu książek:


A co poza recenzjami na blogu? Pojawiły się dwa rankingi - 7 postaci żeńskich na Dzień Kobiet oraz Wiosenne TOP5. Zagościły dwa tagi - Unpopular Opinions Book TAG oraz Wielkanocny TAG Książkowy. Wprowadziłam nowy cykl, z którego dwa posty już pojawiły się na blogu - Tanie czytanie #1 oraz Tanie czytanie #2: Przegląd promocji. Kolejne dwa posty z cyklu Nie tylko zaczytane polecajki zagościły na blogu, tym razem już jedenasty i dwunasty z kolei. Jak co miesiąc nie zabrakło także Stosiku oraz Zaczytanych zapowiedzi.

Trochę statystyki:
Dziękuję serdecznie za każde odwiedziny, obserwacje, lajki i za każdy komentarz. Bardzo się cieszę, że zaglądacie do Zaczytanej Doliny i komentujecie moje recenzje i posty. :)

Tak wyglądał mój blogowy i czytelniczy marzec. Mam ogromną nadzieję, że  kwiecień będzie jeszcze lepszy, bo tyle apetycznych książek czeka na przeczytanie. Nie mogę się ich doczekać! :) A jak Wam minął ubiegły miesiąc? Ile książek udało się Wam przeczytać? Zapraszam do komentowania! Możecie również, jeśli chcecie, w komentarzach wstawiać linki do Waszych podsumowań miesiąca.
Zaczytanego dnia,


Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.