niedziela, 17 kwietnia 2016

Liebster Blog Award #7 + OGŁOSZENIE

Niedawno otrzymałam od Natalii z bloga Fantastic Books nominację do kolejnego LBA, z czego bardzo się ucieszyłam. Jakoś tak nieczęsto je otrzymuję... Hmm... Chyba nie boicie się mnie nominować, co? ;) Ja nie gryzę i zawsze chętnie odpowiadam na zaproszenie do tagów czy LBA. ;)

Jak zawsze, zanim przejdę do pytań, przypomnę zasady. Tym razem z niewielką korektą – w dzisiejszej nominacji było 10 pytań, a nie 11:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Na końcu posta małe ogłoszenie dotyczące mojej krótkiej nieobecności oraz ogłoszenia wyników rozdania, do którego zgłaszać możecie się jeszcze do jutra.
A więc zaczynamy! :)

1. Twój ulubiony serial/film?
Z wyborem jednego ulubionego filmu jest tak, jak z wyborem ulubionej książki – to po prostu niemożliwe. Są serie, które mogę oglądać bez końca: Władca Pierścieni, Harry Potter, Indiana Jones. Uwielbiam również np. Forresta Gumpa, którego mogę oglądać bez końca.
Jeśli zaś mowa o serialach, to moim absolutnym faworytem są Przyjaciele. Genialny serial komediowy wszech czasów, inne się do niego nie umywają. Serial zakończono 11 lat temu, a mimo to nadal trudno go przebić. Z obecnie nadawanych seriali najbardziej lubię The Big Bang Theory, a od niedawna również Grę o tron. Już nie mogę doczekać się szóstego sezonu! :D

2. Wymień trzy rzeczy, których nienawidzisz.
Hmm... przychodzą mi do głowy dwie mocniejsze rzeczy i jedna lżejsza. Po pierwsze: nienawidzę prostactwa. Pod to podejść mogą różne rzeczy – od niszczenia rzeczy w przestrzeni publicznej, poprzez agresję w stosunku innych, po brak kultury słowa. Po drugie: nienawidzę patrzeć jawną niesprawiedliwość i na czyjąś krzywdę. Krzywdzenie dzieci, zwierząt, niesprawiedliwe traktowanie ludzi – to wszystko burzy we mnie krew. Po trzecie: nienawidzę burz. Strasznie się ich boję, przerażają mnie swoją nieujarzmioną siłą, która potrafi niszczyć i zabijać.

3. Jakie masz plany na przyszłość?
Bardzo trudne pytanie. Nie wiem, jak na nie odpowiedzieć, nie chciałabym wdawać się w szczegóły, więc odpowiem tak: mój plan na przyszłość – być szczęśliwą. Jak? Zobaczymy. ;)

4. Jakie masz swoje największe marzenie?
Hmm... Różne mam marzenia, tylko które z nich można uznać za największe? Największego chyba nie zdradzę, ale jednym z większych niech będzie zobaczenie któregoś z wymarzonych zakątków świata – Londyn, Paryż, Tokio, Los Angeles, San Francisco lub Nowy Jork. :)

5. Czy masz jakiś swój dziwny zwyczaj?
Pytanie tylko, jakiej dziedziny życia miałby ten zwyczaj dotyczyć? Hmm... Szczerze powiedziawszy, nic mi nie przychodzi do głowy. Na pewno mam jakieś dziwne nawyki, ale musicie mi wybaczyć, mam pustkę w głowie. :(

6. Jaka była najodważniejsza rzecz jaką zrobiłeś/aś?
Kolejne bardzo trudne pytanie i chyba pozostawię je bez odpowiedzi, bo znowu nic nie przychodzi mi do głowy... Nie przypominam sobie w tej chwili żadnej sytuacji, jaka wymagała ode mnie wyjątkowej odwagi. :(

7. Podaj swojego ulubionego aktora i aktorkę? Jak masz. ;)
Uwielbiam Toma Hanksa i Johnny'ego Deppa. Każdy z nich jest w zasadzie gwarancją tego, że film, w którym gra, będzie dobry. Z aktorek cenię Meryl Streep – ta kobieta ma tyle twarzy, a każda z jej ról jest tak wiarygodna i dopracowana, że po prostu czapki z głów. :)

8. Najlepsza rzecz jaka przydarzyła ci się w życiu to...
Moi rodzice (tak, wiem, to nie jest rzecz). Mam ogromne szczęście, że mam takich właśnie rodziców, na których mogę zawsze liczyć. :) Zawsze przede wszystkim myśleli o dzieciach i dla nas wszystko robili, pomagali jak mogli i nadal to robią, nie mieli i nie mają żadnych nałogów, nigdy nie awanturowali się, od prawie 40 lat są zgodnym małżeństwem – jak wielu ludzi może coś takiego powiedzieć o swoich rodzicach? :) Jestem prawdziwą szczęściarą, że ich mam. :)

9. Chciałbyś/chciałabyś poznać swoją przyszłość? Tak/Nie Dlaczego?
Nie, nie chciałabym znać swojej przyszłości. Dlaczego? Ponieważ najpewniej skupiłabym się tylko na tych złych rzeczach, które mogą się przytrafić, i nie potrafiłabym przestać myśleć o nich i o tym, jak niewiele czasu zostało, aż się one wydarzą. W końcu pewnie straciłabym rozum. :D

10. Jakie jest najpiękniejsze miejsce jakie odwiedziłeś/ odwiedziłaś?
Myślę i myślę, no i wychodzi na to, że chyba nie widziałam zbyt wielu miejsc, bo nie potrafię wybrać jednego, na widok którego z ust mogłoby mi wyrwać się jedynie "wow, ale tu pięknie!". :/ Szkoda...

Myślałam, że znalezienie odpowiedzi na pytania Natalii będzie łatwiejsze, ale okazało się, że pozory mylą. Tak to już bywa z pytaniami o życiowe kwestie, nie należą do najłatwiejszych. :) Swoich pytań, niestety, nie wymyśliłam, wobec czego i nominować nie mogę nikogo.


A teraz ogłoszenie!
Na jutro (poniedziałek) mam wyznaczony termin przyjęcia do szpitala, wobec czego podczas mojej nieobecności nie będą pojawiały się nowe posty. Nie wiem, ile czasu mnie nie będzie – czy to będą trzy dni, czy pięć, nie mam pojęcia. Nie zaplanowałam żadnych postów, które mogłyby być automatycznie opublikowanie w tym czasie. Mam jedną książkę do zrecenzowania i pomysły na kolejne posty, ale niczego nie przygotowałam. Wolę mieć kontrolę nad tym co udostępniam, a na komórce kiepsko się pisze i publikuje posty, bez komputera ani rusz, tak więc zaległości nadrobię dopiero po powrocie. :) Tym samym przechodzimy do kwestii ogłoszenia wyników rozdania. Jeszcze do jutra możecie zgłaszać swój udział w losowaniu, a że rozdanie kończy się podczas mojej nieobecności, wyniki pojawią się dopiero jak wrócę. Będzie to pierwszy post, jaki udostępnię po powrocie, tak więc proszę o cierpliwość. :)
Co się zaś tyczy obecności na portalach społecznościowych – do tych najpewniej będę miała swobodny dostęp, o ile łącze internetowe w komórce mi na to pozwoli. :) A na dzisiaj to tyle.
Zaczytanego tygodnia,


Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.