sobota, 26 marca 2016

Nie tylko zaczytane polecajki #12

Witam Was w ten sobotni poranek! Jak świąteczne przygotowania? Wszystko gotowe czy jeszcze dopinacie je na ostatni guzik? Jeśli w tym całym szale przygotowań macie wolną chwilę, mam dla Was kilka ciekawych linków. Jesteście ciekawi, co tym razem dla Was przygotowałam? A więc zapraszam! :)

  • Jako pierwszy, standardowo już, mam dla Was quiz. Po latach, kiedy coraz mniej pamięta się z lektur szkolnych, powoli może zacząć także wyparowywać wiedza na temat tego, kto był autorem danej lektury. Czy pamiętacie jeszcze, kto napisał np. O psie, który jeździł koleją albo Siłaczkę? 10 pytań sprawdzi Waszą wiedzę i pamięć. Mnie udało się uzyskać wynik 8/10. A jak pójdzie Wam? Sprawdźcie sami! :)

  • "Koniec i bomba, a kto czytał ten trąba!" - wiecie, kto jest autorem tych słów? Kolejny quiz, tym razem z 11 pytaniami, sprawdzi Waszą znajomość znanych Polakom tekstów. Ja uzyskałam wynik 8/11, czyli nie jest źle. :) A jak pójdzie Wam? Sprawdźcie! :)

  • Pewna para wychowuje swoje dzieci w duchu miłości do Harry'ego Pottera. Kiedy doszli do wniosku, że ich czwarte dziecko, które jest w drodze, będzie ich ostatnim, stwierdzili, że lepszej okazji już nie będzie, by stworzyć pokoik dla niemowlaka w iście potterowskim stylu. Jak im to wyszło? Zobaczcie sami! :)

  • Miłość do książek można okazywać na różne sposoby, nawet podczas ceremonii ślubnej i wesela. Oto kilka inspiracji, które może wykorzystać każdy książkoholik, by nawet w tym wyjątkowym dniu podkreślić swoje przywiązania do słowa pisanego. Zobaczcie to sami! :)

  • Na koniec dwa filmiki - coś i dla kociarz, i psiarzy. Odrobina słodkich zachowań tych przekochanych stworzeń. Można się rozpłynąć. :)




Na dzisiaj to już wszystko. Mam nadzieję, że Wam się podobało i że chociaż odrobinę umiliłam Wam czas. :)
Zaczytanego dnia,


Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.