piątek, 11 marca 2016

Ta dziewczyna – Colleen Hoover

Colleen Hoover skradła moje serce już dawno. Zapowiedziałam, że kupię każdą książkę, jaka zostanie wydana w Polsce i zdania nie zmienię. Z niecierpliwością czekałam na wydanie ostatniej części serii Slammed i doczekałam się, a kilka dni temu wreszcie przeczytałam Tę dziewczynę i dzisiaj opowiem Wam o moich wrażeniach.

Will i Lyken są po ślubie i spędzają swój "miesiąc miodowy" w hotelu. Lake chce poznać przeszłość Willa i wiedzieć o nim wszystko. Prosi go, by opowiedział jej o chwilach, zanim się poznali oraz początkach ich znajomości. Chce wiedzieć, co wówczas przeżywał i jak to wszystko widział ze swojej perspektywy. Will z chęcią spełnia życzenie żony.

Sięgając po Tę dziewczynę miałam pewne obawy, w końcu ta sama historia, opowiedziana z perspektywy innego bohatera, może okazać się po prostu odgrzewanym kotletem. Na szczęście Colleen Hoover po raz kolejny udowodniła, że nawet opowiadając ponownie tę samą opowieść, potrafi utrzymać zainteresowanie i zaskoczyć. Autorka nie tylko przedstawia znane nam sceny z życia bohaterów, wzbogacając je o przemyślenia i odczucia Willa. Mamy niezwykłą możliwość, by poznać zupełnie nowe sceny, które rzucają inne światło na jego zachowanie z pierwszego tomu. Jeśli zastanawialiście się, czemu wcześniej Will zachowywał się tak, a nie inaczej, ten tom udzieli Wam wszelkich odpowiedzi. Pewne wydarzenia, których był uczestnikiem, wręcz mnie zaskoczyły. Takie zaskoczenia lubię.

Ta dziewczyna to świetne zwieńczenie historii Layken i Willa. Część czytelników może uznać, że ten tom jest nieco przesłodzony, mnie jednak się on podobał. W końcu ile cierpienia może spaść na jedną parę? Ci dwoje zasłużyli na odrobinę szczęścia. Minęło trochę czasu od kiedy czytałam pierwsze dwa tomy trylogii Slammed, więc nie odczułam znużenia tą częścią. Lektura nie była tak emocjonalna, jak choćby w przypadku Pułapki uczuć, przy której rozkleiłam się totalnie, niemniej jednak i tutaj śmiałam się z dialogów, a przy kilku scenach nawet zakręciła się łza w moim oku.

Trylogia Slammed opiera się o poezję zwykłych ludzi, tzw. slam. W tej części Colleen Hoover nie tylko przypomina kilka z wierszy Willa czy Layken, ale dorzuca także kilka nowych. Jeśli lubiliście tę część tej powieści, sądzę, że i tym razem się nie zawiedziecie.

OCENA: 7/10

Ta dziewczyna to świetne uzupełnienie historii Lyken i Willa. Jeśli zakochaliście się w ich losach, również i trzeci tom Was nie zawiedzie. Polecam!
Zaczytanego dnia,


Szczegółowe informacje:
Tytuł: "Ta dziewczyna"
Autor: Colleen Hoover
Tytuł oryginalny: "This Girl"
Tłumaczenie: Jarosław Mikos
Seria: Pułapka uczuć - tom 3
Wydawnictwo: W.A.B.
Rok wyd.: 2016
Stron: 344
Oprawa: miękka
Cena okładkowa: 34,99 zł
Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.