sobota, 23 stycznia 2016

Nie tylko zaczytane polecajki #8


Witam w kolejnym odcinku z cyklu Nie tylko zaczytane polecajki. Jak humory i zdrówko dopisują? :) Nie wiem, jak u Was, ale u mnie zima rozgościła się na dobre, a ja już chyba trzeci albo czwarty raz w tym sezonie jesienno-zimowym jestem przeziębiona. Jeszcze trochę, a wypluję płuca. Przez to ostatnio utknęłam w czytelniczym martwym punkcie, gdzie niczego kompletnie nie chciało mi się czytać. Mam nadzieję, że to jedynie chwilowy przestój, bo właśnie wczoraj dotarła do mnie książka, którą muszę przeczytać w miarę jak najszybciej. Chęci czytelnicze, przybywajcie! ;)
Ale dosyć o mnie, przejdźmy do tego, co jest w dzisiejszym poście najważniejsze, czyli linków! :)

  • Kto zgadnie, od czego zacznę? Jakieś rączki w górze? Tak, jak zawsze, mam dla Was mały quiz. Lubicie przysłowia? Ja bardzo, mam nawet w swojej biblioteczce Słownik przysłów i powiedzeń kupiony jakieś... 10 lat temu? Chyba tak. :) Czasem zdarza się jednak, że jesteśmy przekonani, że jakieś przysłowie oznacza zupełnie coś innego, niż to ma miejsce w rzeczywistości. Ten quiz sprawdzi Waszą znajomość dziesięciu z nich. Dwa pytania zawaliłam... A jak Wam pójdzie? Sprawdźcie! :)

  • Kto z Was dorastał w latach 90? Ta dekada to moje dzieciństwo i mam do niej ogromny sentyment, dlatego też nie mogłam przejść obojętnie obok quizu, który sprawdza, czy pamięta się jeszcze pewne rzeczy z tamtych lat. :) Co wpisywało się do złotych myśli? Jaki kształt miały tazosy? Te i inne pytania, a jest ich łącznie dziesięć, znajdziecie w quizie. Ja odpowiedziałam bezbłędnie. :) Czasem chciałabym przenieść się znowu na jakiś czas do tamtej dekady. Nie żałowałabym braku dzisiejszego poziomu elektroniki. :) A jak Wam pójdzie ten test? Sprawdźcie! :)

  • Czy czytanie może być niebezpieczne? Owszem, jeśli wpadniesz na pomysł czytania książki podczas prowadzenia auta. Pewien mężczyzna w Minnesocie został zatrzymany przez policjanta, którego zaniepokoiła jazda auta zygzakiem na jego pasie. Jak się okazało, kierowcę tak wciągnęła książka Jamesa Pattersona, że nie mógł się od niej oderwać nawet podczas jazdy. Choć może to bawić, to jednak jest to zjawisko bardzo niebezpieczne, a w artykule możecie znaleźć dowody na to, że to nie był odosobniony przypadek.

  • Żeby kochać powieści młodzieżowe, nie trzeba mieć na karku wieku, który zawiera jedynkę z przodu. Jednak im się jest starszym, tym coraz częściej można spotkać się z pobłażliwymi spojrzeniami, bo przecież należałoby dorosnąć i zainteresować się poważniejszą lekturą. Poniższy filmik pokazuje kilka sytuacji, jakie mogą spotkać dorosłego wielbiciela młodzieżówek. :)


  • Sposób na niezapomniane Walentynki? Spędzić je z ukochaną osobą w brytyjskim studiu Warner Bros na planie filmów o Harrym Potterze! Eliksir miłości jako aperitif, ekskluzywna kolacja dla dwojga, zwiedzanie studia i możliwość skosztowania piwa kremowego, a na koniec prezent - własna różdżka. Niektórzy przeżyją iście magiczny wieczór walentynkowy. :)

  • Na koniec uczta dla oczu. Oto 17 zdjęć z instagrama, na których znajdziecie pomysły na aranżacje kącików do czytania. W takim miejscu chwile z książką muszą być prawdziwym relaksem. :) Chciałabym kiedyś mieć taki książkowy zakątek w swoim pokoju. :)


Na dzisiaj to już wszystko! Mam nadzieję, że Wam się podobało. :)
Zaczytanego dnia,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.