piątek, 8 stycznia 2016

Liebster Blog Award #6

Jeszcze w grudniu zostałam nominowana do szóstego już Liebster Blog Award w mojej "karierze". Tym razem nominowała mnie onlypretender, która prowadzi bloga Wyznania uzależnionej od książek. Dziękuję serdecznie i przepraszam, że tyle trwało, zanim zabrałam się za odpowiedzi.

Jak zawsze, zanim przejdę do pytań, przypomnę zasady:
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”
A więc zaczynamy!

1. Czy masz jakiegoś zwierzaka?
Mam. :) Cztery lata temu przygarnęliśmy kotkę. Nazwałam ją imieniem córki Simby z Króla Lwa - Kiara. W czerwcu zeszłego roku natomiast zaadoptowaliśmy 7-miesięcznego pieska ze schroniska. Tak czarował oczami, że musiał wrócić z nami. Zyskał imię po przeuroczym bałwanku z Krainy lodu - Olaf. :)

2. Chciałabyś, żeby ta zima była mroźna i pełna śniegu czy ciepła?
Zima potrafi być piękna, gdy śnieżną pierzynką otuli okolicę. Teraz jest pięknie - okolica przykryta bielą i jeszcze dodatkowo sypie śnieg. Aż żal, że to wkrótce się roztopi i powstanie z tego szara, śliska maź. Ja jednak jestem strasznym zmarzluchem i nie przepadam za mrozami. Śnieg mogę podziwiać, owszem, ale zza okna. Jeśli nie muszę nigdzie iść - proszę bardzo, niech sypie do woli. ;) Kiedy jednak muszę wyjść, wolę cieplejszą aurę i nie przeszkadzała mi taka temperatura około 10 °C, jak to miało miejsce w grudniu.

3. Lubisz planować, czy jesteś raczej spontaniczna?
Wolę planować. Minimum dzień przed tym, co jest planowane, muszę mieć wszystko obcykane. Nie przepadam za spontanem. Nie umiałabym np. na rzucone hasło "pakujemy się i za dwie godziny wyjeżdżamy na weekend" być faktycznie gotowa. Zbyt wiele rzeczy jest dla mnie niezbędnych, bym mogła tak bezproblemowo wyjechać. No chyba że od tego zależałoby moje życie. ;)

4. McDonalds czy KFC?
Powinnam powiedzieć, że żadne, bo oba fast foody są strasznie niezdrowe. Zdarza mi się jednak jadać w obu miejscach. Które wolę? Hmm... zależy na co mam akurat smaka. ;) Czasem mam ochotę na kurczaka z KFC, chociaż potem narzekam, że był ostry, a czasem mam ochotę na coś z maca. Uwielbiam ich lody z polewą truskawkową. Są naprawdę pyszne i mam do nich słabość. :)

5. Jaki jest Twój ulubiony kolor skarpetek?
Jeśli jest możliwość - np. w domu nie jest za zimno, wolę chodzić bez skarpetek. Z domu wychodzę zawsze w butach, do których skarpetki nie pasują. Do niedawna uznawałam tylko białe, teraz noszę także kolorowe, ale nie mam ulubionego koloru.

6. Jaki jest Twój wymarzony prezent pod choinką?
Gdzieś kiedyś widziałam zdanie, że książka zawsze jest dobrym pomysłem na prezent. Pewnie byłby to jakiś tytuł lub seria, o których od dawna marzę. :)

7. Jakie masz książkowe plany na świąteczną przerwę?
Nie robiłam żadnych planów. Wręcz przeciwnie - końcówka roku mnie rozleniwiła i nie miałam ochoty czytać.

8. Czy planujesz jakieś postanowienia noworoczne?
Nie. Postanowienia noworoczne często bywają źródłem rozczarowań, więc ich nie robię. Jedynym postanowieniem, jeśli można tak je nazwać, jest przeczytanie co najmniej 52 książek i pobicie wyniku czytelniczego z 2015 roku. :)

9. Z jakiej aplikacji najczęściej korzystasz?
Z tych, które w ogromnej mierze łączą się z blogowaniem - facebook oraz instagram. Często także korzystam z aplikacji do edycji zdjęć Pixlr, czy oglądam filmiki w aplikacji YouTube. :)

10. Czy ostatnio obejrzałaś jakiś warty polecenia film?
Hmm... Cóż za film oglądałam ostatnio? Nie przychodzi mi do głowy nic innego, z filmów, których bym już wcześniej nie oglądałam, poza Kosogłosem. Czy bym go poleciła? Fanom serii na pewno. :)

11. Czego się boisz?
Chyba tego, co każdy. Moim największym strachem jest obawa przed tym, że nadejdzie dzień, kiedy zabraknie kogoś, kogo kocham. Któż się tego nie boi?

A teraz pora na moje pytania:
1. Jakie trzy książki chcesz przeczytać w najbliższym czasie?
2. Jakich pięć słów mogłoby określić Twój charakter?
3. Gdybyś miał/a możliwość wymazania jakiegoś jednego błędu, który popełniłeś/aś w życiu, skorzystałbyś/abyś z tej możliwości?
4. Która książka okazała się największym książkowym rozczarowaniem?
5. Co sprawiło Ci największy ból fizyczny, jaki w życiu odczułeś/aś?
6. Ulubione trzy owoce to... ?
7. Jak ustawiasz książki w swojej biblioteczce?
8. Jakiej potrawy nie lubisz?
9. Jaki tytuł nosi ostatnio kupiona przez Ciebie książka?
10. Bez czego nie wyobrażasz sobie codzienności?
11. Ile książek udało Ci się już w tym roku przeczytać?

Do odpowiedzi na moje pytania nominuję blogi (trochę mniej niż 11):
1. Świat fantasy
2. House of Readers
3. ...medycy nie gęsi, też książki czytają!
4. Między Stronami
5. Aleja Czytelnika
6. KultuSarnie
7. 97books
8. Blondie in Wonderland

I to już wszystko na dzisiaj! Jak wygląda pogoda u Was? :) Też dosypało dzisiaj śniegu? :)
Zaczytanego dnia,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.