sobota, 24 października 2015

Nie tylko zaczytane polecajki #3


Ale ten czas leci! Ani się obejrzałam, a minęły dwa tygodnie i przyszła pora na kolejny post z cyklu Nie tylko zaczytane polecajki. Macie chwilkę czasu? To zapraszam Was do zajrzenia, co tym razem udało mi się wygrzebać w sieci. :)

  • Na pierwszy ogień mam dla Was quiz. Jak dobrze znacie cytaty z literatury polskiej i światowej? Dwanaście pytań sprawdzi Waszą ich znajomość. Mam chyba jakąś nieprzekraczalną granicę wyniku w tych quizach, bo po raz kolejny uzyskałam rezultat 10/12. ;)

  • Portal BuzzFeed stworzył ranking 51 serii fantastycznych, które trzeba przeczytać. Z całej listy przeczytałam w całości tylko jedną. Zgadniecie, którą? ;) Kilka tytułów znam ze słyszenia, parę serii rozpoczęłam, ale w dalszym ciągu wyniki nie są imponujące. Próżno też szukać na liście chociażby sagi o Wiedźminie, z którą za granicą czytelnicy powoli również się zapoznają. A jak Wasza znajomość tych serii? Ile przeczytaliście w całości? :)

  • Tydzień temu pojawił się w sieci filmik, w którym przez 92 sekundy możecie oglądać ujęcia z animacji Disneya, które powstały w ciągu 92 lat istnienia firmy. Przepiękna rzecz, tyle wspomnień, tyle wartości zawartych w tych animacjach... Mam ciarki, kiedy to oglądam. :)


  • Jeśli obejrzeliście już powyższy filmik, to może teraz spróbujecie wykonać quiz dotyczący zawartych w nim animacji? Zobaczycie w nim 20 ujęć, musicie odpowiedzieć tylko, z której disneyowskiej animacji pochodzi dane ujęcie. Mój wynik to 14/20. Niektóre ujęcia są naprawdę trudne i nie pozostało mi nic innego, jak strzelić. Nie mam chyba jednak zbyt celnego strzału, częściej pudłowałam, niż trafiałam. A jak Wy sobie poradzicie? :)

  • Uwielbiacie oglądać zdjęcia cudzych biblioteczek? Ja też. Marzy mi się cała ściana w książkowych regałach od podłogi do sufitu. Albo jeszcze lepiej... osobny pokój na biblioteczkę... Oto 17 zdjęć, na których możecie podziwiać różne biblioteczkowe aranżacje. Ostrzegam, grozi ukłuciem zazdrości. ;)

  • Na koniec filmik, w którym przedstawione są pewne problemy, które zrozumie tylko książkoholik. Jak wiele z nich znacie? :)


Na dzisiaj to już wszystko. Jak Wam się podobało? Mam nadzieję, że umiliłam Wam czas. :) Na kolejne Nie tylko zaczytane polecajki zapraszam Was za dwa tygodnie.
Zaczytanego dnia,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.