piątek, 30 października 2015

Październikowy stosik


Jestem beznadziejnym przypadkiem. Naprawdę. Nie potrafię nie kupić sobie książki czy przejść obojętnie obok świetnej okazji. Tym sposobem w październiku moją biblioteczkę zasiliło 17 książek. W zasadzie mogły w tym stosiku być jeszcze dwie, ale nie zdążyły już dzisiaj przyjść, więc pójdą już na konto listopada. Jeśli jesteście ciekawi, jakie tytuły mnie skusiły, czytajcie dalej. :)

Pierwsze zakupy poczyniłam w sklepie merlin.pl. Była naprawdę wielka wyprzedaż, a wiele z tytułów wydanych kilka miesięcy temu można było nabyć za kilkanaście złotych. Trafiłam dodatkowo na dni darmowej wysyłki, więc sporo zaoszczędziłam. Na zdjęciu książki, które upolowałam:


Zdecydowałam się na (od góry):
  • Adena Halpern - 29 - o tej książce marzyłam, gdy tylko przeczytałam jej opis. Cieszę się, że udało mi się ją dorwać.
  • Brittainy C. Cherry - Kochając pana Danielsa - słyszałam, że jest bardzo wzruszająca, a skoro była w promocji, wzięłam ją.
  • Kathryn Taylor - Powrót do Daringham Hall - wydawnictwo Otwarte bardzo ją reklamowało i jestem jej bardzo ciekawa.
  • Lawrence Hill - Aminata. Siła miłości - marzyłam o niej odkąd zobaczyłam odcinek serialu, który powstał na podstawie tej książki.

Kolejne książki to tomy 3-6 kolekcji Świata Dysku. Dzisiaj przyszły tomy 5 i 6, czego w sumie się nawet nie spodziewałam. Naprawdę ładnie będzie cała ta kolekcja wyglądała na półce. Literka T z imienia autora już jest. :D


Kolejne trzy tytuły to egzemplarze do recenzji. Złamane pióro Małgorzaty Marii Borochowskiej dostałam od autorki i właśnie ją czytam. Dzieci gniewu Paula Grossmana oraz Endgame. Wezwanie Jamesa Freya to książki od Wydawnictwa Sine Qua Non. Obydwie już przeczytane, a ich recenzje znajdują się na blogu.


Ostatni stosik to zakupy w księgarni nieprzeczytane.pl. Uwielbiam robić tam zakupy, ceny są naprawdę niskie w porównaniu z innymi księgarniami. Oto kupione tam książki:


Skusiłam się na (od góry):
  • Nathan Filer - Zapytaj księżyc - ta książka zaintrygowała mnie swoją okładką i opisem. Musiałam ją mieć.
  • Emma Chase - Zniewoleni - uwielbiam styl Emmy Chase i po prostu musiałam mieć kolejny tom serii Tangled.
  • Anna McPartlin - Ostatnie dni Królika - do kupienia tej książki przekonała mnie recenzja Beti z bloga greczynka czyta. :)
  • Michael Crichton - Park Jurajski - filmy (poza tym najnowszym) widziałam i jestem bardzo ciekawa książki.
  • Anthony Doerr - Światło, którego nie widać - wiele pozytywnych opinii krąży o tej książce, więc chcę przekonać się, czy je podzielę.
  • Randall Munroe - What if? A co, gdyby? - to kolejny z tytułów, które po prostu musiałam mieć.

A tak prezentuje się wszystko razem:


Jestem ze wszystkich książek bardzo zadowolona. Cieszę się, że udało mi się dorwać świetne okazje i kupić kilka książek, o których marzyłam. Jak Wam podobają się moje nowości? A co Wam udało się upolować w październiku? Zapraszam do komentowania! Możecie również wklejać linki do swoich stosów, bardzo chętnie je obejrzę. :)
Zaczytanego wieczora,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.