wtorek, 30 czerwca 2015

Czerwcowy stosik, czyli nowości w mojej biblioteczce

Czerwiec się kończy, a więc czas na stosik! Kiedy miesiąc się zaczynał sądziłam, że nie będzie zbyt wielu nowości, którymi mogłabym się pochwalić, jednak moje uzależnienie od kupowania książek wzięło górę. Czasem po prostu nie da się opanować, kiedy widzi się takie okazje, że żal nie skorzystać. Trochę głupio przyznawać się do tego, jakie samemu ze sobą toczy się walki, bo wiem, kto to będzie czytał, a potem patrzył na mnie z politowaniem. ;) Zdrowy rozsądek jednak też dochodzi do głosu, panuję nad sytuacją. Tak mi się przynajmniej wydaje. ;)
Tak prezentują się książki, jakie w czerwcu przybyły w mojej biblioteczce:


Cztery książki przyszły już na samym początku czerwca. W ramach prezentu na urodziny, które wypadają 1 czerwca, dostałam:
  • Jane Austen - Rozważna i romantyczna
  • Victoria Aveyard - Czerwona królowa
  • Emma Chase - Zaplątani --> RECENZJA
  • Jessie Burton - Miniaturzystka --> RECENZJA
Post, w którym opisywałam unboxing paczki znajduje się tutaj --> KLIK

Kolejne sześć książek kupiłam w księgarni czytam.pl. Tym razem skusiłam się na:
  • Salla Simukka - Czerwone jak krew
  • Salla Simukka - Białe jak śnieg
  • Salla Simukka - Czarne jak heban
  • Ransom Riggs - Osobliwy dom pani Peregrine
  • Philip Kazan - Apetyt
  • Sarah Lotz - Troje
Unboxing tej paczuchy znajduje się w tym poście --> KLIK

Kolejną książką, która do mnie przyszła, było Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta autorstwa Claire North. Wygrałam ją w konkursie na facebooku strony Lubię czytać. Przecudowna książka, której recenzja znajduje się tutaj --> RECENZJA

Ostatnią paczką, jaką dostałam, były zakupy w Świecie Książki. Ich letnia promocja skusiła mnie do nabycia kolejnych czterech tytułów:
  • Michelle Hodkin - Mara Dyer. Tajemnica
  • Colleen Hoover - Pułapka uczuć
  • Maciej Pieprzyca - Chce się żyć
  • Marta Kisiel - Nomen omen
O tych książkach pisałam w tym poście --> KLIK

Poza "fizycznymi" książkami, w czerwcu otrzymałam także e-booka od autora, Łukasza Wasilewskiego, i jest to jego debiutancka powieść Oddawaj różdżkę, Phong!, której recenzję możecie znaleźć tutaj --> RECENZJA

Tak prezentują się moje czerwcowe nowości. Jestem z nich bardzo zadowolona i nie mogę doczekać się, kiedy je wszystkie w końcu przeczytam.
Jeśli prowadzicie swojego bloga recenzenckiego i także przedstawiacie na nim swoje nabytki, wklejcie linki do nich w komentarzu. Bardzo chętnie zajrzę, co macie nowego w swoich biblioteczkach. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.