sobota, 13 czerwca 2015

Jak dziecko w sklepie z cukierkami (unboxing)

Co robi książkoholik, kiedy odkryje nową dla siebie księgarnię internetową? Ogląda, sprawdza, jakie są ceny. Patrzy, czy książki, które planuje kupić, lub które kiedyś mu się spodobały, są w atrakcyjnych cenach. Przegląda, obiecując sobie, że tylko popatrzy. Znacie to? A znacie też ten moment, kiedy pierwsza książka ląduje w koszyku, a obietnica, że tylko pooglądam, idzie się, mówiąc delikatnie, bujać? No właśnie. Tutaj zaczyna się walka między wewnętrznym dzieckiem, które czuje się jak w sklepie z cukierkami, a silną wolą, która z każdą chwilą słabnie, próbując przebić się krzyczy, że na półkach leżą nieprzeczytane książki. Oczywiście, wewnętrzne dziecko w końcu zwycięża, naspeedowane perspektywą słodyczy, którą poczuje, jak tylko paczka znajdzie się w moich łapkach. Ostatnie zawahanie... no i klik, zamówienie złożone.

Tak właśnie parę dni temu znowu uległam, kiedy odkryłam księgarnię internetową czytam.pl. Dowiedziałam się o niej z jakiegoś komentarza na jednej z czytelniczych grup na facebooku. Z której? Nie pamiętam, ale Ty, któryś o niej napisał, bądź błogosławiony i przeklęty jednocześnie. ;)

Księgarnia ta ma w swoich zbiorach kategorię "Tania książka", a w niej ponad 4 tysiące pozycji. Książki, które kiedyś kosztowały 30-40 zł, można tam znaleźć nawet poniżej 10 zł. Nie znajdzie się w tej kategorii nowości, to jasne, ale skoro o nich mowa, to również są one w tej księgarni w bardzo atrakcyjnych cenach. Gdybym tylko miała nieograniczone środki...

Tak więc mam dla Was dzisiaj mały unboxing paczki, jaka do mnie z tej księgarni dotarła. Paczka opakowana była w folię, natomiast same książki zapakowane były w tekturę, którą dość solidnie oklejono taśmą. Brawa za takie zabezpieczenia, dzięki temu książki są lepiej chronione przed brudem i zagnieceniami. Kiedy już rozbroiłam paczkę, dorwałam się do zawartości, którą jest... (werble)

Po pierwsze: trylogia Salli Simukki, która opowiada o losach 17-letniej Lummiki Anderson. To kryminał dla młodzieży, zachwycała się nim Marta z bloga Secret Books, a że wydaje mi, że ma dość podobny do mojego gust, więc liczę na to, że i mnie się ta trylogia spodoba.


Po drugie: Osobliwy dom Pani Peregrine Ransoma Riggsa. To przepięknie wydana książka, w której znaleźć można dość niezwykłe zdjęcia, nadające temu thrillerowi klimatu grozy i tajemnicy.


Po trzecie: dwie największe okazje w całej paczce - Sarah Lotz Troje, za którą zapłaciłam 9,81 zł oraz Philip Kazan Apetyt, który kosztował 7,97 zł. Książka Troje to opowieść o czterech katastrofach samolotowych, z których ratuje się trójka dzieci, a wokół nich zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Co jest wyjątkowe w tej książce, to fakt, iż ma ona formę zebranej dokumentacji - wywiadów, raportów itp. Apetyt to Florencja, czasy Leonarda da Vinci i pełna smaków opowieść o kulinarnym geniuszu, zdeterminowanym do odzyskania ukochanej przy pomocy swoich talentów. 


To już wszystko. Naprawdę, polecam księgarnię czytam.pl. Każdy książkoholik, uzależniony od kupowania, powinien znać ten adres. Każdy szuka najlepszych cen, a tam można znaleźć oferty podobne (albo nawet dużo lepsze) do tych, jakie znajdziemy w innych, zapewne znanych już, dyskontach książkowych.

A Wy, słyszeliście już o tej księgarni internetowej? Czytaliście już książki, jakie tam kupiłam? Zachęcam do komentowania!


(Wpis ten nie jest reklamą księgarni i nie czerpię z niego żadnych korzyści. Ma on na celu wyłącznie podzielenie się informacją, gdzie można kupić książki w rozsądnych cenach.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.