piątek, 30 września 2016

Wrześniowy stosik

Wrzesień dobiega końca, więc zgodnie z tradycją na moim blogu musi pojawić się stosik. Kiedy tak miesiąc powoli mija, człowiek nie zdaje sobie nawet sprawy, ile książek do niego przychodzi. Potem, kiedy już nadchodzi ta końcówka miesiąca, zaczynasz zbierać te wszystkie nowości do kupy: „to przyszło w tym miesiącu... o, to też przyszło w tym miesiącu”. Pewnie nie ogarnęłabym tego wszystkiego, gdyby nie fakt, że każda nowość ląduje na instagramie. No i tak zbierasz te książki i raptem okazuje się, że przybyło ich aż osiemnaście. Póki się ich nie pozbiera, nie ma się świadomości, ile ich jest. Tak, wiem, mam problem – jestem książkowym zakupoholikiem, żadna mi nowość. :D Ale nie przedłużam bardziej. Oto pozycje, o jakie wzbogaciła się moja biblioteczka w tym miesiącu. :)

Zacznę może od zakupów własnych. Jeszcze w sierpniu zamówiłam na znak.com.pl trzy ostatnie tomy serii Obca Diany Gabaldon po naprawdę okazyjnej cenie, które przyszły już we wrześniu. Tomy te to Spisane własną krwią, Kość z kości oraz Tchnienie śniegu i popiołu. Wreszcie mam skompletowaną całą serię! Tak bardzo się z tego cieszę! Teraz tylko muszę znaleźć czas na lekturę. :D


Kolejne zakupy również poczyniłam na znak.com.pl. Uwielbiam książki Mii Sheridan, więc nie mogłam odmówić sobie kupna najnowszej, czyli Bez winy. Kolejne dwie książki to powieści Brittainy C. Cherry – Art&Soul oraz Powietrze, którym oddycha. Słyszałam wiele dobrego o nich, dlatego postanowiłam sobie je sprawić. Ostatnie dwie książki to Paragraf 22 Josepha Hellera oraz Myszy i ludzie Johna Steinbecka – obie są bardzo chwalone, więc chętnie je przeczytam.


W przesyłkach z prenumeraty Świata Dysku Terry'ego Pratchetta w tym miesiącu zmieściły się w czasie aż cztery tomy. Są to Wiedźmikołaj, Złodziej czasu, Piramidy oraz Pomniejsze bóstwa.


A teraz pora na książki, które otrzymałam do zrecenzowania. Od grupy wydawniczej Helion otrzymałam w tym miesiącu dwie przedpremierowe pozycje – Hard Beat K. Bromberg oraz Pieśń Dawida Amy Harmon.


Od wydawnictwa Media Rodzina otrzymałam przedpremierowo Bibliotekę dusz Ransoma Riggsa, której recenzję możecie znaleźć na blogu, natomiast od księgarni Empik otrzymałam powieść Kuchennymi drzwiami Katarzyny Majgier, którą właśnie czytam.


Na koniec od wydawnictwa SQN otrzymałam dwie książki – Ślady Jakuba Małeckiego oraz Clovis LaFay. Magiczne Akta Scotland Yardu Anny Lange. Obydwie zapowiadają się naprawdę ciekawie.


A tak prezentują się wszystkie moje wrześniowe zdobycze:


Powinnam ograniczać kupowanie do minimum (a najlepiej na jakiś czas przestać kupować w ogóle), ale czasami naprawdę trudno przejść obojętnie obok dobrych okazji. W każdym razie ja jestem bardzo zadowolona z tego, co przybyło na moje półki w tym miesiącu. :)
Jak Wam się podobają moje wrześniowe zdobycze? Czytaliście któreś z nich? Może jakąś wyjątkowo mocno polecacie? Zapraszam do komentowania i oczywiście, jeśli chcecie, możecie zostawiać linki do Waszych stosików, chętnie je zobaczę. :)
Przyjemnego zaczytania,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.