poniedziałek, 29 lutego 2016

Lutowy stosik

Luty dobiega końca, przyszła więc pora na comiesięczny stosik. Przez długi czas udawało mi się unikać większych pokus, ale nie byłabym sobą, gdybym sobie tego nie wynagrodziła na koniec. ;) W lutym pojawiło się w mojej biblioteczce 11 nowych książek oraz e-book. Jeśli jesteście ciekawi, jakie tytuły zasiliły półki mojej biblioteczki, zapraszam do lektury! :)

Zacznę tym razem od egzemplarzy recenzenckich. W tym miesiącu przywędrowały do mnie trzy książki do zrecenzowania, z czego dwie z nich dopiero dzisiaj. Pierwszym z egzemplarzy recenzenckich jest Anatomia uległości Augusty Docher, którą otrzymałam od autorki. Kolejne dwa tytuły to Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender Leslye Walton oraz Krew i stal Jacka Łukawskiego do Wydawnictwa SQN.


Kolejne dwa tytuły to Magonia Marii Dahvany Headley, która znalazła się w lutowym EpikBoxie, oraz e-book Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes, na którego skusiłam się, ponieważ bardzo chciałam przeczytać tę powieść, a trudno dostać ją teraz w wersji papierowej.


Następne dwie książki to Eryk i Ciekawe czasy, czyli tom 13 i 14 kolekcji Świata Dysku Terry'ego Pratchetta.


Na koniec zostawiłam sobie najlepsze, czyli zakup z nieprzeczytane.pl, wynagradzający nieuleganie wcześniejszym pokusom. :D Paczka przywędrowała do mnie dzisiaj i zawierała pięć książek. Dwie pierwsze z nich to kolejne powieści Remigiusza Mroza w mojej biblioteczce, czyli Zaginięcie oraz Ekspozycja. Pozostałe trzy tytuły to jeszcze styczniowe premiery, o których marzyłam, czyli Ta dziewczyna Colleen Hoover, Związani Emmy Chase oraz Zaginiony Świat Michaela Crichtona.


A tak prezentują się moje wszystkie lutowe nowości:



Jestem bardzo zadowolona z książek, jakie w lutym zasiliły moją biblioteczkę. Już zabrałam się za lekturę Osobliwych i cudownych przypadków Avy Lavender i nie mogę doczekać się, kiedy sięgnę po resztę z moich ostatnich nowości.
Jak Wam podobają się moje lutowe zdobycze? Czytaliście któreś z nich? Jak Wam się podobały? Zachęcam do komentowania! W komentarzach możecie także zostawiać linki do swoich stosików. :)
Zaczytanego dnia,


Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.