wtorek, 29 września 2015

Wrześniowy stosik


Czasem zastanawiam się, czy przyjdzie kiedyś taki czas, że nie będę miała nic do pokazania w comiesięcznym stosiku. I jakoś ciężko mi sobie to wyobrazić. No bo jak to tak, nie skorzystać w okazji, kiedy kuszą na każdym kroku? Mission impossible. Zresztą, któż odmawiałby sobie przyjemności kupienia nowej, pachnącej i ciekawej książki? ;)
We wrześniu w mojej biblioteczce pojawiło się 17 nowych książek. Jeśli chcecie dowiedzieć się, co to za książki, czytajcie dalej.

Pierwsze zamówienie zrobiłam w księgarni internetowej czytam.pl. Najbardziej zależało mi na Co nas nie zabije Davida Lagercrantza, bo chciałam przekonać się, jak wypadnie kontynuacja Millennium. Skusiłam się również na Wiek niewinności Edith Wharton, które kosztowało mnie około 7 zł, oraz Humor i mądrość Świata Dysku, za które dałam 7,50 zł. Twarda oprawa, prześliczne wydanie i wstążeczka - za takie grosze to jedna z najlepszych okazji, na jakie trafiłam.


Kolejne trzy książki to okazje z Auchana. Było sporo książek w promocji i brat wyszukał mi Wichrowe wzgórza Emily Bronte (8 zł), Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął Jonasa Jonassona (8 zł) oraz opowiadanie Tajemnica Brokeback Mountain Annie Proulx (2 zł). Opowiadanie przeczytałam od razu, a jego recenzję możecie znaleźć na blogu.


Kolejne dwie książki to drugi tom kolekcji Świata Dysku Terry'ego Pratchetta, czyli Zbrojni, oraz Eperu Augusty Docher, którą dostałam od autorki do recenzji.
  

Ostatni zakup to zamówienie z księgarni internetowej nieprzeczytane.pl. Tam zaszalałam i kupiłam 9 książek. Pierwsze trzy to trylogia Zatraceni Rachel Van Dyken, czyli Utrata, którą już przeczytałam i zrecenzowała, Toxic, którą właśnie czytam, oraz Wstyd, który miał we wrześniu swoją premierę.


Kolejne trzy książki z tego zamówienia to dwa tomy Selekcji Kiery Cass, czyli Elita, której recenzja pojawiła się na blogu wczoraj, oraz Jedyna, a także ostatni tom trylogii Angelfall Susan Ee, czyli Penryni kres dni. Pierwsze dwa tomy Angelfall czytałam bodajże jeszcze w zeszłym roku i chciałabym je mieć na własność, by móc je sobie odświeżyć i zrecenzować.


Ostatnie trzy książki z nieprzeczytane.pl to Szklany tron Sarah J. Maas, który zbiera wiele pozytywnych opinii, Miasto cieni Ransoma Riggsa, czyli kontynuacja świetnego Osobliwego domu pani Peregrine, oraz Służące Kathryn Stockett, których ekranizację widziałam i po prostu musiałam sprawić sobie książkowy pierwowzór.


A tak prezentują się wszystkie książki, o jakie we wrześniu wzbogaciła się moja biblioteczka:


Jestem z nich bardzo zadowolona. Cieszę się, że tyle świetnych okazji udało mi się dorwać. Jestem również niezmiernie szczęśliwa, że udało mi się kupić kilka z książek, o których marzyłam. Jak Wam podobają się moje nowości? A jak prezentują się Wasze wrześniowe nabytki? Zapraszam do komentowania! Możecie również wklejać w komentarzach linki do Waszych stosików, chętnie je obejrzę.

Zaczytanego dnia,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.