sobota, 12 września 2015

Medyczny tag książkowy


Dzisiaj przychodzę z tagiem, którego autorką jest Charlotte Andell z bloga In Bookland. Przeczytanie książki, którą obecnie trochę męczę, jeszcze co nieco mi zajmie, dlatego dzisiaj taki post, żebyście nie myśleli czasem, że zapomniałam o blogu. Co to, to nie - nie ma takiej opcji. Medyczny Tag Książkowy jest bardzo pomysłowy i od razu przyciągnął moją uwagę, dlatego też miałam w planach kiedyś zrobić go u siebie. Dzisiaj jest ten dzień, kiedy to "kiedyś" własnie nadeszło. Tak więc, zaczynamy!

Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła
Czytam aktualnie kontynuację trylogii Millennium - Co nas nie zabije i niestety, są momenty, kiedy wieje nudą. Zdarzyło mi się nawet przysnąć. Przez to trochę nie ciągnie mnie do czytania, a to nie wróży dobrze. Może akcja jeszcze rozwinie się na tyle, bym mogła stwierdzić, że myliłam się, umieszczając ją tutaj. Poczytamy, zobaczymy.

Diagnoza - smutna książka
Z ostatnio przeczytanych - Pułapka uczuć Colleen Hoover. Tak, wiem, po raz kolejny o niej wspominam. :) Przepłakane pół książki chyba jest najlepszym dowodem, że to dosyć smutna książka. Trudno byłoby inaczej odebrać tę książkę, w końcu porusza tematykę śmierci bliskich osób.

Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji
Osobliwy dom pani Peregrine - spodziewałam się po niej młodzieżowego thrillera, który przyprawi mnie o dreszcze, ale nagły zwrot akcji totalnie zmienił charakter książki. I zmiana ta okazała się bardzo ciekawa. Otrzymałam fantastyczną opowieść, przy której miło spędziłam czas.

Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz
Chyba jeszcze nie trafiłam na taką książkę, która by wywołała we mnie takie emocje, by potem szczerze jej nie lubić. Nic nie przychodzi mi na myśl. Nawet przeczytana trylogia Greya nie wzbudza we mnie antypatii. 

Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta... - książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią
Wiele jest takich książek - Kosogłos Suzanne Collins, Pani Jeziora Andrzeja Sapkowskiego, Harry Potter i Książę Półkrwi J.K. Rowling. Kto je czytał, ten wie, czyja śmierć była w nich niespodziewana. Ja spoilerować nie będę.

Operacja - książka podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia
Mara Dyer. Tajemnica - książka, która trzymała mnie w napięciu od samego początku. Czytając, nie wiedziałam, co dzieje się w niej naprawdę, a co jest wytworem wyobraźni bohaterki. Jak na szpilkach oczekiwałam, co zdarzy się na kolejnych stronach powieści.

Pobieranie krwi - krwawa książka!
Gra o tron - George R.R. Martin pisze bardzo obrazowo i brutalnie. Nie oszczędza nikogo spośród bohaterów swojej powieści i piórem wycina zbędne postacie jak mieczem. Krew po prostu leje się ze stron jego książek.

Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem
Do tej kategorii ponownie mogę dopasować Panią Jeziora Andrzeja Sapkowskiego. Zakończenie sagi wiedźmińskiej bardzo mi się nie podobało i naprawdę żałowałam, że autor tak poprowadził wszystkie wątki. Liczyłam na coś innego i gorzko się rozczarowałam.

Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym
Seria Lux Jennifer L. Armentrout! Wątek miłosny pomiędzy Katy a Daemonem jest stworzony po prostu genialnie. Ta dwójka nie od razu czuje do siebie sympatię - spierają się i toczą słowne pojedynki. Kiedy potem już są razem, nie tworzą cukierkowej pary, dalej potrafią się droczyć. Każde z nich potrafi poświęcić się dla drugiego.

Rozprzestrzeniająca się zaraza, czyli kogo tagujesz?
Alex S. z bloga Książkownia
Claudia Ann z bloga Zagubiona w słowach
Geek Girl z bloga Books by Geek Girl
PannaKac z bloga Po Książkach Mam Kaca
oraz każdego, kto tylko ma ochotę zrobić ten tag

To już wszystko. Jak Wam się podobało? Zachęcam do komentowania. Kilka dni temu założyłam konto na Instagramie. Długo się broniłam przed tym portalem, ale w końcu postanowiłam się przełamać i pojawić się również i tam. Wobec tego zapraszam do obserwowania mojego profilu oraz, by być na bieżąco, do zalajkowania fanpage'a na Facebooku. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.