wtorek, 16 maja 2017

2 urodziny bloga – KONKURS

16 maja to w historii Zaczytanej Doliny data szczególna. To właśnie tego dnia dokładnie 2 lata temu mój blog zaistniał w sieci. 2 lata! Wow, po prostu wow! Aż trudno mi uwierzyć w to, że tyle czasu minęło, a to miejsce nadal ma się dobrze. Kiedy zakładałam bloga gdzieś z tyłu głowy była taka obawa, czy będę miała w sobie tyle zapału, żeby prowadzić go przez dłuższy czas, czy czasem nie wypalę się w którymś momencie i porzucę pisanie. Jak widać jednak, obawa była bezpodstawna, bo nadal tu jestem i nadal chcę i przede wszystkim lubię tworzyć to miejsce.

Przez te dwa lata Zaczytania Dolina bardzo się rozwinęła. Pojawiły się na niej 394 posty, w tym aż 195 recenzji książek 117 różnych autorów. Blog został wyświetlony 268.400 razy i zaobserwowany przez 357 osób. Stworzyłam jego profile w mediach społecznościowych, gdzie również zyskał sporo obserwatorów: na Twitterze – 369, na Facebooku – 760, na Instagramie – 2.312. Udało mi się nawiązać wiele rewelacyjnych współprac z wydawnictwami i autorami, które zaowocowały wieloma wspaniałymi książkami.

Jestem ogromnie szczęśliwa i dumna z tego, jak pięknie ten blog się rozrósł przez te 2 lata. Nic z tego jednak by się nie wydarzyło, gdyby nie Wy. Dlatego w podziękowaniu za Wasz wkład w tworzenie tego zakątka w sieci, chcę zaprosić Was do wzięcia udziału w konkursie. Możecie wygrać dowolną książkę – wystarczy zgłosić chęć udziału w konkursie w komentarzu poniżej.


Zasady konkursu:
1. Organizatorką konkursu i sponsorką nagrody jestem ja, właścicielka bloga Zaczytana Dolina.
2. Nagrodą w konkursie jest jedna wybrana przez zwycięzcę książka, której cena nie może przekraczać 40 zł.
3. W konkursie udział może wziąć każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski
4. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod tym postem zgłosić swój udział.
5. Nie musicie lajkować fanpage'a, obserwować bloga czy udostępniać bannera, jednak będzie mi miło, jeśli to zrobicie.
6. Zwycięzca zostanie wybrany spośród zgłoszeń.
7. Konkurs trwa od 16.05. do 31.05.2017 r. do godziny 23:59.
8. Zwycięzca zostanie ogłoszony w tym poście w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu.
9. Po ogłoszeniu wyników konkursu zwycięzca zobowiązany jest w ciągu trzech dni przesłać maila zawierającego tytuł oraz autora wybranej przez siebie książki i dane do wysyłki nagrody na adres: marta.tadych@gmail.com. Jeśli po upływie trzech dni tego nie uczyni, nagrodę otrzyma kolejna wylosowana osoba.
10. Nagroda trafi do zwycięzcy w ciągu 14 dni.
11. Jako organizatorka, zastrzegam sobie prawo do zmiany zasad konkursu w czasie jego trwania.
12. Udział w konkursie oznacza akceptację jego zasad.
13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.)


Zachęcam Was do wzięcia udziału, bo naprawdę niewiele trzeba zrobić, by mieć szansę zdobyć wymarzoną książkę. :)
Do zaczytania,




AKTUALIZACJA (03.06.2017) – WYNIKI

Dziękuję serdecznie za wszystkie zgłoszenia. :) Zwycięzcą zostaje:

izabela wyszomirska

Serdecznie gratuluję! :) Czekam na maila! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.