środa, 31 maja 2017

Majowy stosik

Maj dobiega końca, pora więc, zgodnie z tradycją, na post z nowościami w mojej biblioteczce. W tym miesiącu moje półki wzbogaciło osiem nowych książek. Trzy z nich to zakup własny, reszta zaś przywędrowała do mnie do zrecenzowania. Co się wśród nich znalazło? Oto majowy stosik.

W maju swoją premierę miała nowa powieść Colleen Hoover, Confess. Musiałam sobie ją sprawić. Akurat wtedy pojawiła się promocja na znak.com.pl, gdzie obniżano ceny dwóch spośród trzech zamówionych książek, a dostawa wybranych tytułów była darmowa, tak więc do obowiązkowego Confess dobrałam ilustrowane wydanie Duchowego życia zwierząt Petera Wohllebena oraz Ostatnią gwiazdę Ricka Yanceya.


W maju przywędrowały do mnie trzy przesyłki od agencji Business&Culture. Były to powieści: Lirogon Cecelii Ahern, Prokurator Pauliny Świst oraz Góra Synaj Krzysztofa Koziołka. Dwie pierwsze już pojawiły się na blogu, trzecia z nich pojawi się jeszcze w tym tygodniu.


W tym miesiącu wydawnictwo Dobra Literatura zaproponowało mi współpracę, w ramach której otrzymałam powieść Z góry widać tylko nic Arka Borowika. Natomiast od autora, Krzysztofa T. Dąbrowskiego, otrzymałam powieść Anomalia. Czytałam jego Orgazmokalipsę i po tak niepochlebnej opinii, jaką wysmażyłam o niej na blogu, przesyłka od tego autora byłaby ostatnią rzeczą, jakiej mogłabym się spodziewać. To była totalna niespodzianka i nawet jestem ciekawa, czy ta książka zatrze tamto złe wrażenie.


A tak majowy stosik prezentuje się w całej okazałości:


No i tak wyglądają moje majowe nowości. Czytaliście któreś z nich? Może jakąś wyjątkowo mocno polecacie? Zapraszam do komentowania i oczywiście, jeśli chcecie, możecie zostawiać linki do Waszych stosików, chętnie je zobaczę. :)
Do zaczytania,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.