czwartek, 25 lutego 2016

Social Media Book TAG

Dawno na moim blogu nie gościł żaden tag, a że mam jeszcze zaległą nominację do Social Media Book TAG od autorki bloga Książko Miłości moja, stwierdziłam, że chyba najwyższa pora na nią odpowiedzieć. Zapraszam w takim razie do lektury. :)


Twitter: twoja ulubiona krótka książka
Bez żadnego zawahania powiem: Mały Książę. Krótka książeczka, którą warto przeczytać kilka razy w życiu, bo na każdym etapie można z niej wyciągnąć dla siebie coś innego, co byłoby dla nas ważne.

Facebook: książka, którą każdy czytał i poczułeś presję, by też ją przeczytać
Hmm... chyba można tak powiedzieć, że wszechobecna mrozomania sprawiła, iż poczułam, że muszę dowiedzieć się, co takiego jest w książkach Remigiusza Mroza. Tyle ludzi je czyta, mówi o nich i pisze, że nie miałam innego wyjścia - musiałam sprawić sobie Kasację. To była całkiem dobra decyzja. Z pewnością sięgnę również po inne jego książki.

Tumblr: książka, którą przeczytałeś, zanim to było popularne
Myślę, myślę i chyba niczego nie wymyślę. Nie uważam, by przeczytanie książki dopiero wówczas, gdy robi się o niej głośno, np. za sprawą zbliżającej się ekranizacji, było powodem do wstydu. Nie jest możliwe, by znać wszystkie dobre książki i o każdej słyszeć. Nie lubię też głosów typu "do tej pory o książce było cicho, a jak ma powstać film, dopiero ludzie ją czytają, czemu wcześniej tego nie robili? ". Wkurza mnie takie gadanie. Zamiast się cieszyć, że ludzie sięgają po książkę, narzekają, że tak późno. Czy zawsze musimy wynajdywać sobie powód do narzekania?

Myspace: książka, o której nie pamiętasz, czy ci się podobała, czy nie.
Raczej pamiętam, jakie ogólne wrażenie wywarły na mnie przeczytane książki. Z określeniem, czy książka mi się podobała, czy nie, mogłabym mieć problem w przypadku pewnych lektur szkolnych, ale trudno mi podać jakiś tytuł.

Instagram: książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie
Od kiedy prowadzę bloga, każda książka, czy już przeczytana, czy jeszcze nie, nowa bądź stara, w końcu staje się obiektem do sfotografowania. Rozumiem jednak ideę pytania. Posiadam wiele książek, których okładki cieszą oko. Przykładowe trzy z nich to: najnowsze wydanie Przeminęło z wiatrem, Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta oraz ilustrowane wydanie Harry'ego Pottera. :)

YouTube: książka, której ekranizację chciałbyś zobaczyć
Ostatnio zakochałam się w powieści Jojo Moyes Zanim się pojawiłeś. Sięgnęłam po nią po obejrzeniu zwiastuna filmu i nie mogę doczekać się, by zobaczyć historię Lou i Willa przeniesioną na ekran. :)

GoodReads: książka, którą polecasz wszystkim
Jedną? :D Trudne zadanie, ale jedną z takich książek jest na pewno Złodziejka książek Markusa Zusaka. To tak przecudowna powieść, że po prostu trzeba ją przeczytać i pokochać. :)







Do wykonania tego tagu nie nominuję nikogo osobiście, ale jeśli spodobało Ci się moje jego wykonanie, czuj się nominowany. :) A na dzisiaj to już wszystko. :)
Zaczytanego wieczora,


Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.