wtorek, 16 maja 2017

2 urodziny bloga – KONKURS

16 maja to w historii Zaczytanej Doliny data szczególna. To właśnie tego dnia dokładnie 2 lata temu mój blog zaistniał w sieci. 2 lata! Wow, po prostu wow! Aż trudno mi uwierzyć w to, że tyle czasu minęło, a to miejsce nadal ma się dobrze. Kiedy zakładałam bloga gdzieś z tyłu głowy była taka obawa, czy będę miała w sobie tyle zapału, żeby prowadzić go przez dłuższy czas, czy czasem nie wypalę się w którymś momencie i porzucę pisanie. Jak widać jednak, obawa była bezpodstawna, bo nadal tu jestem i nadal chcę i przede wszystkim lubię tworzyć to miejsce.

Przez te dwa lata Zaczytania Dolina bardzo się rozwinęła. Pojawiły się na niej 394 posty, w tym aż 195 recenzji książek 117 różnych autorów. Blog został wyświetlony 268.400 razy i zaobserwowany przez 357 osób. Stworzyłam jego profile w mediach społecznościowych, gdzie również zyskał sporo obserwatorów: na Twitterze – 369, na Facebooku – 760, na Instagramie – 2.312. Udało mi się nawiązać wiele rewelacyjnych współprac z wydawnictwami i autorami, które zaowocowały wieloma wspaniałymi książkami.

Jestem ogromnie szczęśliwa i dumna z tego, jak pięknie ten blog się rozrósł przez te 2 lata. Nic z tego jednak by się nie wydarzyło, gdyby nie Wy. Dlatego w podziękowaniu za Wasz wkład w tworzenie tego zakątka w sieci, chcę zaprosić Was do wzięcia udziału w konkursie. Możecie wygrać dowolną książkę – wystarczy zgłosić chęć udziału w konkursie w komentarzu poniżej.


Zasady konkursu:
1. Organizatorką konkursu i sponsorką nagrody jestem ja, właścicielka bloga Zaczytana Dolina.
2. Nagrodą w konkursie jest jedna wybrana przez zwycięzcę książka, której cena nie może przekraczać 40 zł.
3. W konkursie udział może wziąć każdy, kto posiada adres korespondencyjny na terenie Polski
4. Aby wziąć udział w konkursie należy w komentarzu pod tym postem zgłosić swój udział.
5. Nie musicie lajkować fanpage'a, obserwować bloga czy udostępniać bannera, jednak będzie mi miło, jeśli to zrobicie.
6. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
7. Konkurs trwa od 16.05. do 31.05.2017 r. do godziny 23:59.
8. Zwycięzca zostanie ogłoszony w tym poście w ciągu trzech dni od zakończenia konkursu.
9. Po ogłoszeniu wyników konkursu zwycięzca zobowiązany jest w ciągu trzech dni przesłać maila zawierającego tytuł oraz autora wybranej przez siebie książki i dane do wysyłki nagrody na adres: marta.tadych@gmail.com. Jeśli po upływie trzech dni tego nie uczyni, nagrodę otrzyma kolejna wylosowana osoba.
10. Nagroda trafi do zwycięzcy w ciągu 14 dni.
11. Jako organizatorka, zastrzegam sobie prawo do zmiany zasad konkursu w czasie jego trwania.
12. Udział w konkursie oznacza akceptację jego zasad.
13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.)


Zachęcam Was do wzięcia udziału, bo naprawdę niewiele trzeba zrobić, by mieć szansę zdobyć wymarzoną książkę. :)
Do zaczytania,




AKTUALIZACJA (03.06.2017) – WYNIKI

Dziękuję serdecznie za wszystkie zgłoszenia. :) Jak zapewne widzicie, każdy komentarz ze zgłoszeniem otrzymał los z numerkiem i tym sposobem zebrały się 63 losy. Wylosowany numer to:


A to oznacza, że zwycięzcą zostaje:


Serdecznie gratuluję! :) Czekam na maila! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj w Zaczytanej Dolinie!
Cieszę się, że tutaj zawitałeś. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz jest dla mnie ważny i sprawia mi ogromną radość. Dzięki nim mogę również dowiedzieć się, co robię dobrze, a co źle. Nie bój się wypowiedzieć swojego zdania. :)
Ze swojej strony proszę tylko o wzajemny szacunek. :)


Żeby skomentować post, nie trzeba się logować. Zachęcam także do polubienia profilu ma facebooku i obserwowania na instagramie!