środa, 26 sierpnia 2015

Sierpniowy stosik


Bycie książkoholikiem to walka z ciągłymi pokusami. Jestem tylko słabym człowiekiem, który tę walkę często przegrywa. Również w sierpniu poległam w kilku rundach, czego dowodem są nowości w mojej biblioteczce. Oto i one...

Pierwszego zakupu dokonałam w księgarni internetowej nieprzeczytane.pl. Polecam, bo ceny są bardzo często niższe niż w znanych wszystkim dyskontach, jak Bonito czy Aros. Księgarnia ta przegrywa z nimi tylko pod względem czasu realizacji, bo jest on o 1-2 dni dłuższy. Jeśli komuś jednak nie spieszy się, by dostać książki jak najszybciej w swoje łapki, a woli zaoszczędzić parę groszy, to księgarnia ta jest idealna. Kupiłam w niej 7 książek, ale jedna była dla brata, tak więc ją pominę.
Pierwsze trzy książki to Trzeci grób na wprost Daryndy Jones, Malfetto. Mroczne piętno Marie Lu oraz Origin Jennifer L. Armentrout. Wszystkie trzy już przeczytałam i zrecenzowałam.


Kolejna pozycja to Inwazja bazgrołów Zifflina, której recenzję również możecie znaleźć na blogu.


Ostatnie dwa tytuły z tej paczki to Czas żniw oraz Zakon Mimów Samanthy Shannon. Książki czekają, aż po nie sięgnę. Wszędzie są zachwalane, więc mam z nimi malutki problem. Z jednej strony chcę je przeczytać i zobaczyć, czy podzielę zachwyty, a z drugiej trochę boję się, że mogą nie spełnić pokładanych w nich nadziei. Ach, te problemy książkoholika... ;)


Kolejne zakupy zrobiłam w merlin.pl. Z okazji wakacji, ceny wielu książek zostały mocno obniżone. W sumie kupiłam 11 książek, ale przeznaczone dla mnie były tylko 3 z nich. Pozostałych 8 to kolorowanka dla siostrzenicy, którą również urzekła Inwazja bazgrołów oraz 7 książeczek popularno-naukowych z serii Focusa dla brata (trzeba dbać o to, by brat też coś czytał).
Wspomniane trzy książki dla mnie to Mistrz i Małgorzata Michaiła Bułhakowa, Zła krew Sally Green oraz Tajemnica diabelskiego kręgu Anny Kańtoch.
Nigdy nie czytałam Mistrza i Małgorzaty. Trochę głupio mi było, że tak się tę książkę chwali, a ja jej nawet w rękach nie miałam, więc gdy zobaczyłam wydanie w twardej oprawie za 17 zł, skusiłam się. Niestety, na śmierć zapomniałam, że Greg specjalizuje się w książkach z opracowaniami szkolnymi, a opis o tym nie wspomniał, więc teraz będę irytowała się wtrąceniami na marginesach. Grrr... Kto wymyślił interpretowanie lektur?


Kolejny zakup to pierwszy tom kolekcji Świata Dysku Terry'ego Pratchetta - Straż! Straż!. Kolejne tomy tej kolekcji będzie można co dwa tygodnie nabyć w kioskach oraz salonach prasowych. Jeszcze nie miałam styczności z twórczością Pratchetta, ale marzyłam o tym, by zapoznać się ze Światem Dysku i cieszę się, że będę teraz miała możliwość, by to uczynić.


Ostatni zakup to pokuszenie, na jakie wystawiła mnie księgarnia internetowa czytam.pl. W sierpniu po raz pierwszy sięgnęłam po twórczość Harukiego Murakamiego i zapragnęłam przeczytać kolejne jego książki. Tak się złożyło, że czytam.pl oferowało niedawno Sputnik Sweetheart za 14 zł oraz Norwegian Wood za 17 zł. Są to książki pełnowymiarowe, więc takie ceny są naprawdę świetną okazją i nie mogłam jej przepuścić. Do tego skusiłam się na Nieprzekraczalną granicę Colleen Hoover, czyli kontynuację Pułapki uczuć.



Tak prezentują się moje sierpniowe zdobycze razem:


Jestem z nich dumna i nie mogę się doczekać, by się z nimi zapoznać. :) Jak Wam się podobają moje nabytki? O jakie książki wzbogaciły się Wasze biblioteczki w sierpniu? Zapraszam do komentowania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.