sobota, 10 października 2015

Nie tylko zaczytane polecajki #2


Witam w drugiej odsłonie Nie tylko zaczytanych polecajek. Dwa tygodnie minęły, trochę ciekawych linków się zebrało, więc pora Wam je zaprezentować. Czekaliście na nie? Mam nadzieję. ;) A więc bez zbędnego przedłużania, zaczynamy!

  • Pierwszy link to coś, co na pierwszy rzut oka może wydawać się proste, ale ostatecznie nie musi takie być. Przed Wami quiz, w którym należy odpowiedzieć na 12 pytań o to, jak pisze się dane wyrazy. Chyba czasem za bardzo polegam na słowniku, który podkreśla mi błędy, bo w dwóch pytaniach udzieliłam błędnej odpowiedzi. Wynik 10/12 niby tragiczny nie jest, ale w szkole piątki bym nie dostała. ;) A jak Wam pójdzie? Mam nadzieję, że nie boicie się ortografii. ;)

  • Każdy, kto pokochał serię przygód Harry'ego Pottera, zapewne darzy też ogromną sympatią dzielnego skrzata domowego, Zgredka. Fani na całym świecie uwielbiają go. Niektórzy tak bardzo, że w studiu Warner Bros w Wielkiej Brytanii, gdzie oglądać można plan zdjęciowy z filmu oraz wszelkie rekwizyty, w tym także m.in. kukłę Zgredka, przy gablocie z ukochanym skrzatem, pozostawiają skarpetki w nadziei na uwolnienie go ze szklanego więzienia. Czyż to nie jest przekomiczne? :D Fani Harry'ego Pottera są jedyni w swoim rodzaju. :)

  • Coś dla fanów Władcy Pierścieni. Wolałbyś wybrać się na randkę z Aragornem, Legolasem czy Eomerem? Wolałbyś mieszkać w Shire, Rivendell czy Minas Tirith? To tylko dwa z szesnastu pytań w formie ankiet, które możecie znaleźć na stronie BuzzFeed. Wybór odpowiedzi w niektórych pytaniach jest naprawdę trudny. Ale kiedy już go dokonacie, przekonacie się, jak wiele osób podziela Wasze zdanie. :)

  • Fani Darów Anioła czekają na serial na podstawie ukochanej serii. Dwa dni temu na kanale programu ABC Family na yt pojawił się zwiastun, który wygląda jak czołówka nadchodzącego serialu. Oto i on:


    Wczoraj natomiast na BuzzFeed pojawił się materiał, w którym obejrzeć możecie ujęcia prosto z serialu. Wygląda na to, że już na samym starcie szykują się odstępstwa od fabuły książki, ale oglądać będę i tak. Podoba mi się serialowy Jace, zobaczymy, czy aktor będzie umiał oddać charakter postaci.

  • Trochę filmowo dzisiaj, a to za sprawą drugiego zwiastuna. Czytaliście książkę Duma i uprzedzenie i zombie? Ja nie czytałam, zbyt mocno kocham dzieło Jane Austen, by psuć sobie dobre wrażenie po niej przy pomocy zombie. Na ekrany kin trafi w przyszłym roku film na podstawie rzeczonej książki. Możecie obejrzeć dość osobliwy zwiastun tej produkcji:


    Zainteresowani? ;) Ja to traktuję jako ciekawostkę. Czy obejrzę? Nie wiem. Może kiedyś, kiedy zechcę usiąść przed ekranem i naprawdę totalnie się odmóżdżyć... ;)

  • Wczoraj Cassandra Clare udostępniła na swoim instagramie zdjęcie okładki Lady Midnight, najnowszej powieści ze świata Nocnych Łowców, której premiera w przyszłym roku. Oto i ona:


    Czyż ta okładka nie jest przepiękna? :) Bardzo mi się podoba!

Na dzisiaj to już wszystko. Jak Wam się podobało? Mam nadzieję, że chociaż trochę uprzyjemniłam Wam czas. :) Kolejne Nie tylko zaczytane polecajki za dwa tygodnie.
Zaczytanego dnia,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.