sobota, 30 kwietnia 2016

Kwietniowy stosik

Kwiecień dzisiaj się kończy, pora więc pokazać Wam to, co w tym miesiącu zasiliło moją biblioteczkę. Naprawdę nie wiem, jak to się stało, ale kiedy ze trzy dni temu policzyłam moje kwietniowe nowości, okazało się, że jest ich aż 21! Beznadziejny ze mnie przypadek uzależnienia od kupowania książek. :D Jesteście ciekawi, jakie tytuły znalazły się na moich półkach? To zapraszam na stosi(s)k(o). :)

Od czego zaczniemy? Może od książek, które przybyły do mnie od wydawnictw i autorów (a właściwie autorki). Jako pierwszy przyszedł do mnie od wydawnictwa Moondrive mój finalny egzemplarz Chłopaka, który stracił głowę, którą czytałam w lutym w e-booku. Od autorki, Marty W. Staniszewskiej, otrzymałam dwie jej książki – Nigdy cię nie zapomniałam oraz Nigdy nie pozwolę ci odejść. Recenzja pierwszej z nich już pojawiła się na blogu, natomiast drugiej pojawi się na dniach. Wydawnictwo Bellona zaś przysłało mi Spowiedź Hitlera, którą już zaczęłam czytać.


Kolejne dwa zdjęcia to zakupy zrobione na znak.com.pl. Łącznie przywędrowały do mnie trzy paczki z tej księgarni. Na pierwszym zdjęciu są książki, które bardzo chciałam mieć. Co prawda nie czytałam jeszcze Czerwonej królowej, ale już zaopatrzyłam się w Szklany miecz. Druga powieść z tego zdjęcia to Ognisty pocałunek. Bardzo jestem ciekawa, jak Jennifer L. Armentrout poradziła sobie z inną tematyką, niż kosmici. Ostatni tytuł z tego zdjęcia to Bez słów, którą przeczytałam od razu i w której się zakochałam. Świetna książka. :)


Drugie zdjęcie zdobyczy ze znaku to przede wszystkim okazje. Skusiłam się na Pamiętnik z mrówkoszczelnej kasety, mimo iż jeszcze nie zapoznałam się z twórczością Helprina. Na Chłopca ducha od dawna miałam ochotę, bo słyszałam, że to mocna rzecz. Na Gwiezdne wojny. Jak podbiły świat? skusiłam się spontanicznie.


Kolejne dwa zdjęcia to zakupy z czytam.pl – stamtąd przybyły do mnie dwie paczki. W pierwszej była Pani Noc, której się troszeczkę obawiam i nie wiem, czy spełni moje oczekiwania. Druga powieść to Ugly Love Colleen Hoover, której tak nie mogłam się doczekać, ale tak wyszło, że jeszcze jej nie przeczytałam. Będzie to jedna z pierwszy książek, po które sięgnę w maju. Ostatni tytuł z tej paczki to Dożywocie Marty Kisiel, na które czaiłam się od jakiegoś czasu. Nomen Omen bardzo mi się podobało, a słyszałam, że Dożywocie jest jeszcze lepsze. Nie mogę się doczekać, by o tym się przekonać. :)


Druga paczka z czytam.pl zawierała cztery książki. Pierwsza z nich to Dwór cierni i róż. Bardzo jestem jej ciekawa, bo pomysł inspirowania się historią z Pięknej i Bestii jest bardzo interesujący. Kolejne dwie książki to Uczta dla wron. Czytam teraz Starcie królów, a na moich półkach brakowało ostatnich dwóch powieści z cyklu Pieśni ognia i lodu, więc postanowiłam zaopatrzyć się w jedną z nich. Ostatnią pozycją jest Uwięziona w bursztynie. Na mojej półce czeka Obca, na którą nabrałam ogromnej ochoty po obejrzeniu pierwszego odcinka Outlandera.


Kolejne zdjęcie to zamówienie, jakie poczyniłam w Świecie Książki. Po prostu musiałam mieć papierową wersję Zanim się pojawiłeś w filmowej okładce. Jest boska! Druga książka to trzeci tom serii Obca, czyli Podróżniczka. Do zamówienia, za złotówkę, wzięłam genialną torbę z hasłem Czytanie uzależnia na zawsze. Nie mogłabym bardziej się z tym zgodzić. :)


Ostatnie zdjęcie to kolejne dwa tomy kolekcji Świata DyskuNiewidoczni akademicy cz. II oraz Bogowie, honor, Ankh-Morpork.


A tak prezentują się moje kwietniowe nowości razem:



Jestem ogromnie zadowolona z tego, co w w tym miesiącu zasiliło moją biblioteczkę. Wiele spośród tych tytułów to książki, o których marzyłam, a marzenia trzeba spełniać. ;) Już nie mogę się doczekać, kiedy zanurzę się w lekturze. :)
Jak Wam podobają się moje kwietniowe zdobycze? Czytaliście już któreś z nich? Może jakąś wyjątkowo mocno polecacie? Zapraszam do komentowania i oczywiście, jeśli chcecie, możecie zostawiać linki do Waszych stosików, chętnie je zobaczę. :)
Zaczytanego dnia,


Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.