sobota, 9 lipca 2016

Fruit Book TAG

Mamy lato, a tej pory roku nie wyobrażam sobie bez owoców. Smakowite czereśnie, orzeźwiające arbuzy, przepyszne truskawki, maliny, borówki... Owoce można znaleźć także w tagu, który stworzyła Weronika z bloga Coś do przeczytania i do którego mnie nominowała, za co pięknie dziękuję. Przejdźmy zatem do pytań. :)

Czy powierzchnię Marsa można nazwać "egzotycznym miejscem"? :D Poniekąd tak, w końcu nieczęsto akcja powieści rozgrywa się na czerwonej planecie. Mój wybór pada więc na Marsjanina Andy'ego Weira. :)

Tak skonstruowane pytanie sugeruje, że chodzi o jakąś książkę, do której wracam. Rzadko, naprawdę rzadko, sięgam dwa razy po ten sam tytuł. Są natomiast autorzy, których książki mogę brać w ciemno, bo zawsze będę z nich zadowolona jak np. Colleen Hoover czy Mia Sheridan. :)

Hmm... Najsłodsze pocałunki to te pierwsze, a w tej materii do głowy przychodzi mi uroczo nieporadny Archer oraz odważna Bree z Bez słów. :)

Pierwsza książka, jaką przyszła mi do głowy, to Anatomia uległości Augusty Docher. Akcja powieści rozgrywa się w Stanach Zjednoczonych, a autorka to nasza rodaczka. :)

Z ostatnio przeczytanych może to być Heaven. Miasto elfów, które okazało się sporym rozczarowaniem. Ładna okładka czasami potrafi zwieść. :/

Nie przychodzi mi do głowy żadna książka, która w całości rozgrywałaby się w lesie, ale spora część Piątej fali to ukrywanie się Cassie w lesie, więc chyba ten tytuł nada się do tej kategorii. :)

Hmm... Każda! :D Nie dzielę książek na takie, które pasują do różnych pór roku czy zjawisk pogodowych. Każda historia może być dobra o każdej porze roku, miesiąca czy dnia. :)

Gra o tron! Bohaterów jej nie brakuje, akcja przenosi się pomiędzy dziewięcioma postaciami, których losu obserwuje czytelnik. Ważniejszych i mniej ważnych postaci jest tyle, że można początkowo się w tym pogubić, ale z czasem idzie to wszystko ogarnąć. :)

Ostatnio czytałam Podniebny lot i ten tytuł pasuje do tej kategorii idealnie. Fabuła w wielu elementach przypomina Pięćdziesiąt twarzy Greya. :)

I to już wszystkie pytania. A do wykonania tego przepysznego tagu zapraszam autorów blogów:
Jeśli spodobały Wam się moje grafiki i chcielibyście wykorzystać je u siebie, możecie to zrobić, ale mam prośbę – zaznaczcie, że pochodzą one z tej strony. :)

Mam nadzieję, że ten tag Wam się podobał. :) Zgadzacie się z moimi odpowiedziami? Jakie książki Wy dopasowalibyście do poszczególnych kategorii? :)
Zaczytanego dnia,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.