niedziela, 30 kwietnia 2017

Kwietniowy stosik

Kwiecień powoli się kończy, więc pora na moim blogu na post stosikowy. W tym miesiącu co nieco zaszalałam z zakupami książkowymi, ale hej! w końcu trzeba było jakoś uczcić Światowy Dzień Książki, prawda? No więc właśnie. Ostatecznie ten miesiąc zamykam z trzynastoma nowymi książkami. Co się wśród nich znalazło?

Na początku miesiąca przyszła do mnie paczka z zamówieniem z Galerii Książki. Wydawnictwo co tydzień w marcu obniżało do 10 zł ceny na parę tytułów, tak więc skusiłam się na trylogię Porwanej Pieśniarki Danielle L. Jensen. Cały cykl zyskał sporo fanów, więc mam nadzieję, że mnie spodoba się równie mocno.


W kwietniu swoją premierę miała Pieśń jutra Samanthy Shannon, tak więc sprawiłam ją sobie w księgarni Naregale.com. Była w zestawie z e-bookiem O wartościach odmienności, czyli dodatkiem do całego cyklu Czasu Żniw. Poza tym dołożyłam jeszcze do zamówienia Emmę Jane Austen, bo tej książki jeszcze nie posiadam. Za Pieśń jutra mam zamiar zabrać się w maju.


Na dwa dni przed Światowy Dniem Książki księgarnia znak.com.pl zrobiła spore obniżki, dlatego skusiłam się na dwie książki Sarahy J. Maas – Dwór mgieł i furii oraz Królową Cieni. Co z tego, że nie przeczytałam jeszcze Dworu cierni i róż, ani Dziedzictwa ognia, ważne, że mam kolejne tomy. :D 


W kwietniu dobiegła końca kolekcja Świata Dysku Terry'ego Pratchetta. Zakończyły ją tomy Zadziwiający Maurycy i jego edukowane gryzonie oraz Pasterska korona.


No i na koniec dary losu. Od wydawnictwa Muza otrzymałam Rzecz o ptakach Noaha Stryckera, której recenzję możecie znaleźć na blogu. Od grupy wydawniczej Publicat otrzymałam natomiast powieść Konkurs na żonę Beaty Majewskiej, której recenzja pojawi się jeszcze przed jej premierą przypadającą na 10 maja.


No i ostatnie dwie książki. Od wydawnictwa Editio Red otrzymałam powieść Aced. Uwikłani K. Bromberg, natomiast od wydawnictwa Smak Słowa otrzymałam Kluczowego świadka Jørna Liera Horsta. Recenzje obydwu tych książek znajdziecie na blogu.


Tak prezentują się moje najnowsze zdobycze razem:



No i tak wyglądają moje kwietniowe nowości. Czytaliście któreś z nich? Może jakąś wyjątkowo mocno polecacie? Zapraszam do komentowania i oczywiście, jeśli chcecie, możecie zostawiać linki do Waszych stosików, chętnie je zobaczę. :)
Do zaczytania,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Informacja
Na blogu zainstalowany jest zewnętrzny system komentarzy Disqus. Więcej o nim w Polityce Prywatności.