poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Rozdanie za 200 lajków

Miałam dzisiaj wrzucić recenzję Wiernej, ale sądzę, że to, co mam dla Was zamiast niej, będzie o wiele ciekawsze. Na moim fanpage'u na Facebooku dzisiaj wskoczyło 200 polubień, wobec czego postanowiłam zrobić małe rozdanie. Do wygrania jest książka Jojo Moyes Razem będzie lepiej. Jesteście zainteresowani? Zapraszam więc do zabawy! :)

Ogromnie cieszy mnie każde nowe polubienie fanpage i serdecznie dziękuję Wam za te 200 polubień. A teraz przejdźmy do konkursu. :)

Zasady rozdania:
1. Organizatorką i sponsorką nagrody jestem ja, właścicielka bloga Zaczytana Dolina.
2. Do wygrania jest jedna książka, a zwycięzcą może być tylko jedna osoba. Książka jest nowa.
3. Zwycięzca rozdania zostanie wyłoniony drogą losowania.
4. Adres zwycięzcy musi znajdować się na terenie Polski. Nie wysyłam książki za granicę.
5. Konkurs trwa od 04.04 do 18.04 do godziny 23:59.
6. Zwycięzca zostanie ogłoszony w osobnym poście w ciągu kilku dni od zakończenia konkursu.
7. Po ogłoszeniu zwycięzcy na blogu, skontaktuję się z nim mailowo w celu uzyskania adresu do wysyłki. Jeśli nie uzyskam odpowiedzi w ciągu 3 dni, nagroda przechodzi na inną, ponownie wylosowaną osobę.
8. Aby wziąć udział w rozdaniu, należy polubić mojego fanpage'a na Facebooku, zostać obserwatorem bloga (gadżet "Obserwatorzy" po prawej) oraz zgłosić udział w konkursie w komentarzu pod tym postem. Żadne inne zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
9. Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Obserwuję jako: 
Lubię stronę jako: 
Mój e-mail: 
10. Udział w rozdaniu oznacza akceptację zasad.

Zapraszam do wzięcia udziału i życzę powodzenia! :)
Zaczytanego dnia,


Witaj w Zaczytanej Dolinie!
Cieszę się, że tutaj zawitałeś. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz jest dla mnie ważny i sprawia mi ogromną radość. Dzięki nim mogę również dowiedzieć się, co robię dobrze, a co źle. Nie bój się wypowiedzieć swojego zdania. :)
Ze swojej strony proszę tylko o wzajemny szacunek. :)


Żeby skomentować post, nie trzeba się logować. Zachęcam także do polubienia profilu ma facebooku i obserwowania na instagramie!