piątek, 22 kwietnia 2016

Rozdanie za 200 lajków – WYNIKI

Witam Was po krótkiej przerwie. Dzisiaj opuściłam mury szpitala, więc jak obiecałam, od razu zabieram się za ogłoszenie wyników rozdania. :)

Do Rozdania za 200 lajków zgłosiło się 25 osób. Kolejność zgłoszenia zadecydowała o tym, kto otrzymał dany numerek losu. Lista zgłoszeń wygląda zastępująco:

  1. Bedrock Girls
  2. Natala
  3. Katarzyna Kwiatkowska
  4. Wioleta Sadowska (awiola)
  5. Ulla
  6. bookworm
  7. Izabela Lemke
  8. Monika Wasiluk
  9. Mo Nika
  10. Gosche
  11. Beata Kandzia
  12. Justyśka
  13. Angela
  14. Ada Puszkarska
  15. Little Tweet
  16. Klaudia Malik
  17. Klaudia M
  18. Agnieszka Dem
  19. Monika Łaznowska
  20. Kamila Marta
  21. Sylwia Jamrozik
  22. Paulet
  23. Weronika
  24. do
  25. vicky-7
Generator liczby losowych wylosował następujący numerek:


A numerkowi temu przypisana była:
Kamila Marta

Gratuluję! Za chwilę napiszę do Ciebie maila z prośbą o adres do wysyłki. :)

Wszystkim biorącym udział w rozdaniu dziękuję serdecznie za udział. W maju mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny i z tej okazji na pewno przygotuję konkurs, tak więc już dzisiaj zapraszam do udziału w nim. ;)
Zaczytanego dnia,


Witaj w Zaczytanej Dolinie!
Cieszę się, że tutaj zawitałeś. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz jest dla mnie ważny i sprawia mi ogromną radość. Dzięki nim mogę również dowiedzieć się, co robię dobrze, a co źle. Nie bój się wypowiedzieć swojego zdania. :)
Ze swojej strony proszę tylko o wzajemny szacunek. :)


Żeby skomentować post, nie trzeba się logować. Zachęcam także do polubienia profilu ma facebooku i obserwowania na instagramie!