wtorek, 1 grudnia 2015

GRUDNIOWE ROZDANIE


Ledwo jedno rozdanie zakończone, a ja już mam dla Was kolejne. Cieszycie się? Mam nadzieję. ;) Tym razem zgarnąć można książkę, którą recenzowałam w październiku, a jest nią Złamane pióro Małgorzaty Marii Borochowskiej. Recenzję znajdziecie tutaj - KLIK.

Książka, którą możecie wygrać, jest podpisana przez autorkę. Nie jest to jednak jedyna rzecz, jaką zwycięzca znajdzie w przesyłce. Od siebie dorzucam zakładkę magnetyczną i coś, co rozpieści kubki smakowe. ;) Zainteresowani? A więc zachęcami do zgłaszania się! :)

Zasady rozdania:
  1. Organizatorem konkursu jestem ja, autorka bloga Zaczytana Dolina. Nagroda książkowa sponsorowane są przez autorkę, Małgorzatę Marię Borochowską.
  2. Do wygrania jest jedna książka, a więc zwycięzcą może być tylko jedna osoba.
  3. Zwycięzca zostanie wyłoniony w drodze losowania.
  4. Adres zwycięzcy musi znajdować się na terenie Polski. Nie wysyłam książki za granicę.
  5. Konkurs trwa od 1 grudnia do 14 grudnia do godziny 23:59.
  6. Zwycięzca zostanie ogłoszony w osobnym poście na blogu 15 grudnia oraz poinformowany o tym fakcie w mailu. Mail będzie zawierał również prośbę o podanie adresu do wysyłki.
  7. Jeśli nie dostanę odpowiedzi zawierającej adres w ciągu 3 dni, zostanie wylosowana kolejna osoba, która otrzyma nagrodę.
  8. Aby wziąć udział w rozdaniu, wystarczy zgłosić się w komentarzu poniżej. Wzór zgłoszenia:
    Zgłaszam się! 
    Mój e-mail: (Twój adres mailowy)
  9. Nie jest to obowiązkowe, ale będzie mi miło, jeśli zaobserwujesz mój blog i polubisz mój fanpage na Facebooku, jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś. :)
  10. Udział w konkursie oznacza akceptację jego regulaminu.

Nie czekajcie, zgłaszajcie swój udział! Zapraszam i życzę powodzenia!




Aktualizacja 15.12.2015
Konkurs zakończony - wyniki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj w Zaczytanej Dolinie!
Cieszę się, że tutaj zawitałeś. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz jest dla mnie ważny i sprawia mi ogromną radość. Dzięki nim mogę również dowiedzieć się, co robię dobrze, a co źle. Nie bój się wypowiedzieć swojego zdania. :)
Ze swojej strony proszę tylko o wzajemny szacunek. :)


Żeby skomentować post, nie trzeba się logować. Zachęcam także do polubienia profilu ma facebooku i obserwowania na instagramie!