poniedziałek, 30 listopada 2015

ROZDANIE NA PÓŁROCZE – WYNIKI


ROZDANIE NA PÓŁROCZE dobiegło końca, pora zatem wyłonić zwycięzców!

Zastanawiałam się, jaką formę losowania wybrać, w końcu wpadłam na pomysł, iż utworzę sobie listę zgłoszeń, a każdemu zgłoszeniu przyporządkuję liczbę porządkową. Pierwsze zgłoszenie otrzyma numer 1, drugie - 2 itd. W ten oto sposób na mojej liście znalazło się 38 zgłoszeń! Nie sądziłam, że będzie ich aż tyle. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. :) Aby wyłonić zwycięzców, posłużyłam się generatorem liczb losowych, który wylosował 2 liczby z zakresu 1-38:


A oto i zwycięzcy, którym odpowiadały przyporządkowane liczby:


Serdecznie gratuluję! :) Oczekujcie maila z prośbą o dane adresowe i pamiętajcie, na odpowiedź czekam do czwartku.
Wszystkim uczestnikom dziękuję za udział i zachęcam do zajrzenia na blogu jutro, bo już jutro wystartuje kolejne rozdanie! :)


Witaj w Zaczytanej Dolinie!
Cieszę się, że tutaj zawitałeś. Będzie mi bardzo miło, jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad. Każdy komentarz jest dla mnie ważny i sprawia mi ogromną radość. Dzięki nim mogę również dowiedzieć się, co robię dobrze, a co źle. Nie bój się wypowiedzieć swojego zdania. :)
Ze swojej strony proszę tylko o wzajemny szacunek. :)


Żeby skomentować post, nie trzeba się logować. Zachęcam także do polubienia profilu ma facebooku i obserwowania na instagramie!